Sena 18 yaşında genç ve özgür bir kızmış.Sena çok heyecanlıymış.Çünkü bugün yeni okula başlayıp birsürü arkadaş edinecekmiş.Fakat bazı şeyler yolunda gitmiyormuş.Bütün herkez onunla alay edip onu dışlıyorlarmış.Sena bu duruma çok üzülse bile onu koruyan ve seven bir genç varmış.O kişinin adı Burakmış.Bu 2 genç birbirlerine git gide bağlanıp birbirlerini seviyolarmış ve git gide bu dostluk Aşka dönüşüyormuş.Bütün herkez onların aşkını kıskanıp küçümsüyorlarmış.Burak okul bahçesinde bankta çaresizce oturuyormuş.Sena yanına gidip ne olduğunu sormuş.Burak ise onu sevdiğini ve onunla çıkmak istediğini söylemiş.Sena kabul etmiş bu çıkma 3-4yıl sürmüş.Sonra evlenip eve taşınmışlar.İkisi birbirlerini deliler gibi seviyorlarmış.Burak bir işe girip idare ediyormuş.Aşkları böyle devam ediyormuş.Ama kadın biraz halsizleşmiş.İstifra edip başı dönmeye başlamış.Bunlar bir telaşla doktora gitmişler.Doktor eşiniz sapasalam sadece.....
Sadece güzel bir yavrunuz olacak demiş.Çok sevinmişler ama kadın günden güne kötüleşip ve karnı büyümüyormuş.Endişelenerek doktora gitmişler. Ama bu sefer doktor hiç iyi haber gelmemiş.Meğersem kadın hamile değil öldürücü bir hastalığa yakalanmış.Bu hastalık öyle bir hastalıkmışki milyonda bir kişiye rastlanırmış.Bu hastalıkta bayılma kan kusma ve unutkanlık varmış.Burak üzüntüden yıkılmış.Ama ne yapsın karısının morelini bozmaması lazım.Karısı günler ilerledikçe kötüleşip her şeyi unutuyormuş.Okuldaki arkadaşları ona özür dilemek ve sağlık dilemek için gelmişler fakat onları tanıyamamış.Adam korkmuş ya karısı onu tanıyamazsa!!!
Hayatım beni tanıdınmı demiş kadın birkaç saniye sustuktan sonra sen benim unutulmayan aşkımsın demiş....