26

471 50 124
                                    

for D0y0chi and haecng

<3

[uyarı: bölüm hafif küfür içeriyor!]

§

sicheng ve yuta, çadırlarına girmiş ve ayakkabılarını çıkarmışlardı. yuta mutluydu, çünkü etrafta bir yol oluştururken sicheng ile vakit geçirecekti!

ormana girip yürürlerdi herhalde. sonra başka bir dere daha bulsalar... belki karşılarına meyve de çıkardı. güzel bir yürüyüş...

"yutaa!! hadi, gitmemiz lazım."

sicheng yuta'yı götürmeye çalışırken, yuta daldığı düşüncelerinden çıkmamamıştı bir türlü. bunun yüzünden sicheng nefes vermiş, elini tutup çekiştirmeye başlamıştı karşısındaki bedeni. ama yuta hala hareket etmiyordu.

"ya yuta! nereye daldın sen böyle?"

sicheng biraz daha çekiştirmiş, bir hareket göremeyince de son çare olarak diğer elini yüzüne doğru götürmüştü. çok hızlı olmayacak şekilde yanağına vurdu kendisine gelmesi için.

yuta sonunda düşüncelerinden çıktığında biraz irkilmiş, hafifçe eğdiği başını kaldırmıştı. sicheng de onun kendine geldiğini anlayıp bırakmadığı elini çekiştirdi tekrar, bu sefer başarılı olmuştu.

"yarım saattir nereye daldın bilmiyorum ama, gitmemiz lazım."

§

sonunda sicheng amacına ulaşıp yuta'yı ormanın girişine getirdiğinde, elini bırakmıştı. yuta bu yüzden çaktırmadan somurttu, ama sonra ağaçlarla dolu alana girmeleriyle düzeltmişti yüzünü.

yol oluşturmaları gerektiği için rastgele yürümeye başlamışlar, herhangi bir rota belirlememişlerdi kendilerine. aynı zamanda da etrafı inceliyorlardı.

"ne tür bir gezi olabilir ki.."

"etrafı gezip geri döneceğiz işte, çok da bir şey değil."

sicheng onaylamış, beraber dolaşmaya başlamışlardı geniş ormanı.

§

jaehyun ve taeyong'un dönmesinden bir süre sonra hava kararmaya başlamıştı. öğrencilerin isteği üzerine ateş yakılmış, bu sayede ten de kendi görevine başlamıştı. çubukların ucuna marshmallow'ları geçirip biraz ateşin üstünde tutuyordu.

ten işine odaklanmışken, jaehyun da çarprazında, ateşin bir diğer tarafında oturuyordu. arada bir ten'i izliyor, sonra da kafasını çevirip yerleri inceliyordu. oldukça kısa sürüyordu bu, çünkü birkaç saniye sonra gözleri tekrar sevgilisine dönüyordu.

böyle devam ederken, jaehyun'a hayran olan birkaç kız belirdi etrafında. cesaretlerini toplamışlar, yaklaşmışlardı jaehyun'a.

"selam, jaehyun. umm, gitar çalsalar; şarkı söyler misin?"

jaehyun birden gelen teklifi geri çevirmemiş, gitaristlerin gelmesini beklemişti.

[medyaa]

sicheng pic ¦ yuwin textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin