1. BÖLÜM

19 2 5
                                    

Wiki: kız kardeşimiz
Montana: annemiz
Sülüman: babamız ODNAOSNKS

Genlerimiz yüzünden saçımzın bir kısmı gri çıkıyor. Foto koymicam kendiniz hayal edin 😘

Yine her sabah olduğu gibi sinir bozucu kardeşimin sesi ile uyandım.

Wiki: Ablacım uyann oyun oynayalımmm.

Wiki daha 7 yaşında ve sürekli oyun düşünüyor. Ve ben genelde onunla oynamıyorum.

Yn: siktir git uyumak istiyorum. Çık odamdan!

Wiki ağlayarak çıktı odamdan. Ben de uykuma devam ettim. Yaklaşık 5 dakika sonra odamın kapısı açıldı.

Sülüman: Yn Montana Florida! Bu kadarı yeter! Kardeşine iyi davranmayı öğrenmelisin!

İstemeye istemeye yataktan doğrulup başımı salladım.

Sülüman: Aşağı gel. Sana mektup gelmiş.

Babam kapıyı kapatıp çıkınca sinirle odamdan çıkıp yüzümü yıkadım. Saçımı da topuz yaptıktan sonra salona indim. Mektup kutusundan mektubu alıp okumaya başladım.

Sevgili bayan Florida. Hogwarts Cadılık ve Büyücülük okuluna gitmeye hak kazandınız!

Bu da neydi şimdi? Kamera şakası falan mı? Mektubu takmayarak çöpe atıp mutfağa annemin yanına gittim.

Montana: Kızım, baktın mı mektubuna?" Dedi annem bir yandan kahvaltı için salatalık doğrarken.
Evet anne çöpe attım.

Yn: Baktım anne.

Montana: Kim yollamış? Ne yazıyor?

Yn: Önemli değil. Çöpe attım zaten. Biri eğlenmek için yollamış olmalı.

Annemin kaşlari çatıldı.

Montana: Getir şu mektubu, bir de ben bakayım.

Gözlerimi devirerek mutfaktan çıktım.

Mektup kutusunun altındaki çöp bidonundan mektubu alıp mutfağa döndüm. Mektubu anneme uzattım. Annem elimdeki mektubu alıp okumaya başladı. Okuduğu gibi büyük bir kahkaha patlattı.

Montana: Hahaha! Saçmalık gerçekten. Büyücülük okulu! Tamam sen ve kardeşinin cadı olduğu kesin ama bu mektup yalan. Dediğin gibi birisi seninle eğlenmek için yazmış olmalı.

Anneme nihayet der gibi baktıktan sonra mektubu elinden alıp mutfak tezgahının üzerine koydum.
O sırada Wiki mutfağa girdi.

Wiki: Anne ablan benimle oynamıyor!

Montana: Dışarıda arkadaşların yok mu güzel kızım? Onlarla oyna.

Wiki: Ama anne! Sabah kalktığımda dışarı çıkmama izin vermiyorsun ki!

Dedi ve ağlamaya başladı. Evet, çok ağlak ve mızmız bir kardeşim var...

Montana: Ağlama, tamam dur. Ne istiyorsun sen? Alalım.

Wiki: Tablet!

Montana: tamam güzel kızım. Bugün babanla gider alırsınız.

Bu Wiki nin istediklerini aldırma taktiği. Bir bahane bulup ağlıyor ve bahaneleri hep benim ile ilgili oluyor! Gerçekten çok sıkıldım. Çünkü her seferinde babam dan dayak yiyorum...

Montana: Yn kızım gel yardım et kahvaltı masasını hazırlayalım.

Yn: Tamam anne.

Annemle beraber kahvaltı masasını hazırladık. Hızlıca ve büyük bir açlıkla yemeğimi bitirdikten sonra odama gittim.
Bugün Hermione ile ders çalışacaktık. Hemen üstüme bir sweat altıma da bir şort giydim. Çantama kitaplarımı ve telefonumu atıp alt kata indim.

Yn: Anne ben cıkıyorum.

Montana: Nereye?

Yn: Hermione ile ders çalışcaz.

Annem onaylar şekilde başını salladı. Hızlıca kapıya yönelirken mutfak tezgahının üzerindeki zarf gözüme çarptı. Her ne kadar bir saçmalık olduğunu düşünsem de gerçek olabilme ihtimali beynimin bir kenarını kemirdiği sessizce zarfı alıp çantama attığım gibi koşar adım bahçeye çıkıp Hermione yi aradım.

Herm: Alo?

Yn: Herm sizin evinize geliyorum.

Bu kadardı. İlk kitabım olduğu için yazım hataları olabilir veya cringe bulabilirsiniz. Ama dediğim gibi ilk kitabım. Neys iyi okumalar💞😘

Wiki:

Wiki:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yn:

Saçının bir kısmını gri hayal edin 💫

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçının bir kısmını gri hayal edin 💫

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 07, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Draco Malfoy İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin