Part - 1
Baek;Morning omma...
Baek..breakfastဝိုင္းမွာျပင္ဆင္ေနတဲ့ommaကိုအရင္ႏႈတ္ဆက္လိုက္သည္..
Tao:morning ...baekkie.ေလး..သမီးညီမေရာမႏိုးေသးဘူးလား...ဒီေန႔uniစတက္ရမွာကို...
Soo:ႏိုးပါၿပီommaရဲ႕Sooကအလွျပင္ေနလို႔ေနာက္က်သြားတာ...
Sooရဲ႕အလွျပင္ေနလို႔ေနာက္က်တယ္ဆိုတဲ့စကားရဲ႕ေနာက္ကြယ္မွာSooျပင္လာတာက...
Sooရဲ႕ပါးျပင္မွာcreamပါးပါးေလးလူးထားေတာ့ျဖဴေနတဲ့အသားေလးကဝါဂြမ္းေလးေတြလုိေဖြးဥေနသည္..
သူမရဲ႕ႏႈတ္ခမ္းထူထူေလးေတြကိုေတာ့lip stick.pinkေလးဆိုးထားသည္..
ဒူးဖံုးရံုစကပ္ေလးနဲ႔Sooသည္တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသူႏွင့့္မတူ...
အရပ္ကလည္းပုေတာ့ကေလးေလးလိုခ်စ္ဖို႔ေကာင္းသည္
ကေလးစိတ္မေပ်ာက္ေသးလို႔ပဲလားေတာ့မသိ..
Sooကအရမ္းသြက္တယ္...baekကေတာ့တည္ၿငိမ္တယ္..ေအးေဆးတယ္...Sooကပြင့္လင္းတယ္..ေျပာစကာ႐ွိရင္ေျပာခ်လိုက္တယ္..ရင္ထဲမထားတယ္ဘူး...ဟန္ေဆာင္တယ္ဆိုတာကလည္းသူမstyleမဟုတ္ဘူးေလ...Sooေရာbaekကာလွၾကပါတယ္..baekရဲ႕အလွကတည္ၿငိမ္တယ္..ရင့္က်က္တယ္..Sooရဲ႕အလွကကေလးဆန္တယ္..ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတယ္...
Baek:Sooရယ္နင္ေတာ္ေတာ္ႀကီးျပင္လာတာပဲ..
Soo;hee....unnieကလည္း...
Tao:ကဲပါ..ျမန္ျမန္စား..Sooေနာ္..ommaေက်ာင္းမွာဘာသံမွမၾကားခ်င္ဘူးေနာ္...baekကလည္းညီမလေလးကိုထိန္းေနာ္...
Baek:nae..omma..
Sooကဒီႏွစ္မွအထက္တန္းေအာင္ၿပီးuniတက္မွာေလ..
Baekကေတာ့ဒီႏွစ္ဆိုuniေနာက္ဆံုးႏွစ္ေတာင္ျဖစ္ေနၿပီ...
Sooကလည္းBaekနဲ႔uniတူတူလိုက္တယ္ေလ...
Soo:omma..Sooတို႔ဘာသာကားေမာင္းသြားခ်င္တယ္...
Tao:ommaစိတ္မခ်ပါဘူးSooရယ္..ဒီေန႔ေတာ့busစီးသြားေနာ္...appaကmeeting႐ွိလို႔အေစာႀကီးသြားတာနဲ႔Sooတို႔ကုိလိုက္မပို႔ျဖစ္တာ..ေနာက္ေန႔လိုက္ပို႔ေပးလိမ့္မယ္...