Ep-5
Yeol:wah......Soo...လူေတာင္မွားတယ္ကြာ.....အရမ္းလွေနတာ.....
Jong' pov,
ဒီေလာက္ျပဴးတာမ်ားလွတယ္တဲ့...အလကားေယာက်ာ္းေတြကိုေရာဂါရေအာင္လုပ္ေနတာ.......>_<Soo:heeee.....အဲ့ေလာက္ေတာင္ပဲလား....Yeolနင့္မ်က္လံုးေကာင္းလာၿပီ....
Sooတမင္ကိုအသည္းပံုႏႉတ္ခမ္းေလးေပၚေအာင္ျပံဳးလိုက္သည္......oppaဘယ္လိုလဲ...oppaေျပာတဲ့႐ုပ္ဆိုးမေလးေလ........
Jongin:ah...baek....ခုမွေရာက္တာလား....Sooေတာင္ေက်ာင္းေရာက္ေနၿပီ...
Baek:ommm....Soo...unnieကိုေျပာေတာ့ေနမေကာင္းလို႔မတက္ေတာ့ဘူးဆို...ဘယ္လိုျဖစ္တာလဲ .အလွေတြလည္းျပင္ထားလို႔ပါလား...
Soo;heee....unnie suprise ျဖစ္သြားေအာင္လို႔..
SooျပံဳးသာျပံဳးေနရတာSooရဲ႕ေျခေထာက္ေလးကေတာ့မဲ့ေနၿပီေလ.....လူေတြဝိုင္းၾကည့္တာခံခ်င္လို႔သာအလွေတြျပင္ၿပီးလမ္းေလွ်ာက္လာတာဝတ္ထားတဲ့ေဒါက္ဖိနပ္ေၾကာင့္အသားေတြေတာ္ေတာ္ပြန္းေနၿပီရယ္......
ဒီ့ထက္ပိုၿပီးၾကာၾကာေနရင္Sooေတာင့္ခံႏိုင္ေတာ့မွာမဟုတ္ဘူး......Soo:unnie..Sooအခန္းထဲသြားေတာ့မယ္....break timeမွေတြ႔ၾကမယ္ေနာ္.....
Baek:inn...Soo.....ပဲေတြသိပ္မမ်ားနဲ႔ေနာ္...
Soo:arr....unnieကလည္း......
Sooလည္းunnieစကားေၾကာင့္႐ွက္တာေရာအခန္းထဲျမန္ျမန္ေရာက္ခ်င္တာနဲ႔အထြက္....
Soo:omo.....
Soo' pov,
သြားၿပီ.....ဘာေတြျဖစ္ကုန္တာလဲ......Sooလူတစ္ေယာက္ကိုဝင္တိုက္မိတာရယ္....Sooေ႐ွ႕မွာ႐ွိေနတဲ့သူက.....Sooမ်က္လံုးေလးကိုဝင့္ၿပီးၾကည့္လိုက္မိသည္ ......
Soo:oppa........
Jong' pov,
ဘာျဖစ္သြားတာလား....အခ်ိန္ခဏေလးအတြင္းမွာ...ကြၽန္ေတာ့္ရင္ဘတ္ႀကီးေပါက္ကြဲမတတ္ပါပဲ....ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ရင္ဘတ္ႏွလံုးသား႐ွိတဲ့ေနရာကအရမ္းကိုခုန္ေနတာေလ ...