Yine herkes bağırıp duruyordu ama kimseyi umursamıyordum bile kendi kendi düşünüp mutlu oluyodum
Ben kimim bi hayal varlık mı ya da gerçeklerden soyutlanmis bir birey mi kimim ben aslında evet evet oyum gerçeklerden uzak olmayı tercih etmiş klasik bi insanim bende işte bazı kurallarım vardı asla ama asla gerçekte yasamiycaktim
Sadece düşünüyorum düşündükçe eğleniyorum bu benim icin bi aktivite haline geldi insanlar yemek yerken televizyona bakarlar gazete okurlar ben ise düşünürek günümün her saati düşünmekle geçiyor ne düşünüyosun bu kadar diyolar bende bilmiyorum düşünüyorum işte ..
Kim olduğumu bilmiyorum tek bildiğim yaşadığım hayattan soyutlandigim
Ben almina..
İsmimi ben koydum gerçekte ne olduğunu bilmiyorumYine yağmurlu içimin sıkıldığı bi gündü kimseye görünmeden eve gitmeye çalışacaktım kapşonumu örttügüm gibi şehrin sanırım en uzun yokuşundan çıkmaya çalışmıştım dün de yaptığım gibi her zaman ki gördüğüm yerde ki kediye okulda aldığım sütten içiriyodum beni görür görmez bana doğru yürümeye başlıyordu benimsemişti beni adeta beni gercek hayatta tutan bi o vardı ismi periydi onun benim perim ayperim..
Sütünü içerken onu izledim doya doya sütünü içiyordu beni bile görmüyordu o sıra o içerken bende yavaş yavaş tüylerini okşamaya başladım tüyleri beyaz ve griydi sanki özel bi kediydi onları evde beslemeyi sevmiyodum özgür bir alanları yok biz istedigimiz zaman dışarı çıkabiliyorlar kötü buluyorum o yuzden periyi eve almıyorum ama ne zaman onu özlesem gelip burda bekliyorum sanki oda beni bekliyomuş gibi hemen yanima geliyo..
Okulun bi kaç kızı arkamdan seslendi duymamış gibi yapcaktim niye duymadin derseler kulagimda kulaklık var derdim içlerinden biri omzuma dokunmasiyla ürktüm hic arkadaşım yoktu bu benim tercihimdi aslında ne bi ask ne de arkadas istiyodum dedigim gibi hayal dunyamda mutluydum gerisine gerek yok"Eve mi gidiyosun almila"
"Evet"
"Yolda eşlik etmemizi ister misin hem de yağmurlu hava şemsiyesinde yok" niyetlerinin iyi olduklarini biliodum ama onlar bana biraz daha yaklastikca geriliyordum sanki bu yüzden teklifi reddetmem gerektiğini biliyordum"Teşekkür ederim ama az sonra kitapçıya ugriycagim daha sonra yapsak sanırım benim icin daha uygun olur"
Böyle deyince kız biraz bozuldu sanırım yüzu yere baktı bi iki saniye sonra kafasını yüzüme çevirerek"Peki tamam nasıl istersen görüşürüz "
Diyalogu uzatmamak icin el sallayıp yanlarından uzaklaştim peride yoktu gitmişti bende eve doğru adımladım annemle birlikte yaşıyorum onu hiç sevmesemde mecburdum yaşamaya caresizdim zor olsa da bi türlü yasiyodum o evde çünkü en rahat ettigim yer odamdı dışarıya da pek çıkmazdım ciksam bile fazla durmadan sıkılırdım arkadaşım olmadığı için annem bu saatlerde iste oldurdu anahtarimla girdim içeri botumun tabani fazlaca çamur olmuştu onları bıraktığım gibi odama geçtim çantamı koyup her zaman ki yerime oturdum yatağım degil yatagim ile pencere arasında bi boşluk her şeyi orda yapardım ben düşünmeyi rahatlamayi orası bana çok iyi geliyodu orayı yıldızlarla süslemiştim perdeyi kapatır kapatmaz yaniyolardi şehirde olmadığı icin bende bu yolu tercih ediyodum bi burasi bi müzikler bana iyi geliyodu tuhaf ama bende öyle hallediyorum..
1 saat kadar orda oturdum yine hayal kurdum ya da geçmiş hakkında düşündüm dedim ya ne düşündüğümü asla tarif edemiyorum düşünüyorum o kadar
Acaba diyorum bazi insanlar bazi insanlara iyi geliyor bana da böyle iyi gelebilcek biri var mıdır ama sanmıyorum en azindan bu şehirde yoktur ..
Hayatımda sadece bi kere ilişki yaşadım onda da aldatıldim ve asķ denen sacma duyguya inancimi yitirdim herkes gosteris icin her iliskinin sonu mutsuz bitiyor o yuzden birinin bana iyi gelebilecegini bile inanmıyorum daha doğrusu inanamiyorum hayatim böyle her gun ayni bi şekilde klasik gidiyor hic bir farklılık yok geliyorum düşünüyorum düşünüyorum uyuyorum kalkar kalkmaz sanki düşünceler beynime direk hücum ediyor ve düşünceler beynime doluşuyor bunun üstüne tuhaf rüyalar annem dersler derken yaşamaya çalışıyorum sadece hayatta sadece hayallerimi gerçekleştirebilmek icin yasiyorum baska hic bi nedenim yok ..
Bide müzikler için
Ve yine gece olmuştu yıldızlı köşeme gecip kulakligimi takıp dusuncelere dalmaya baslamistim ta ki o bildirim gelene kadar...6.07.2021 21.16<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçeklerden Uzak
General FictionGerçeklerden uzak tamanen kendi hayal dünyasında yaşayan bi kızın hayatını okuycaksınız..