Part1.

29 2 0
                                    

Ráno mě probudil jako vždy zvuk budíku,vstala jsem a namířila jsem si to hned do koupelny,když jsem se uviděla v zrcadle udělalo se mi špatně.Raději jsem ze sebe vyslíkla pyžamo a vstoupila do sprchového koutu,užívala jsem si krásný pocit dopadajících horkých kapek na mé tělo.

Vzala jsem si sprchový gel a nanesla ho na tělo,poté jsem si vzala šampon a nanesla ho na vlasy,všechno jsem ze sebe smyla, vzala jsem si dva ručníky,do jednoho jsem se zabalila a do druhýho  jsem si zabalila vlasy.Vystoupila jsem ze sprchy a šla do pokoje vybrat do skříně nějaký oblečení,po dlouhém rozhodování to vyhrály krátké,světlé kraťásky,bílý croptop a světle růžový cardigan (fotka média). Šla jsem zpátky do koupelny, oblékla se a začala jsem si sušit vlasy poté jsem je vyžehlila žehličkou a nechala je volně dopadat na mých zádech.Dala jsem si slabý makeup,udělala jsem si slabou linku na očích a nanesla řasenku,všechno jsem to zakončila světlou rťenkou.Musím říct,dneska mi to fakt slušelo.

Šla jsem zpátky do pokoje,ustlala jsem si postel a vzala si svuj iphone,koukla jsem se na hodiny kolik je,bylo 7:10Am, nejvyšší čas vyrazit.Vzala jsem batoh,náházela jsem do něj učení na dnešní den,dala jsem si ho na záda, ještě jsem šla ke zrcadlu,navonila jsem se mojí oblíbenou voňavkou,usmála se na sebe a mohlo se jít.

Rychle jsem seběla schody,pozdravila jsem mamku a namířila jsem si to k lednici kde jsem si vzala jen jablko.V předsíni jsem si nazula černé vansky a šlo se.

Školu mám od domu tak pět minut cesty,takže jsem tam byla celkem rychle.Hned jsem si to namířila k ´našemu´ místu kde se scházime, tím myslím mě,Kate,Nicol, Lukea a Jasona.Když jsem tam přišla všichni už tam byli,pozdravila jsem všechny a namířila jsem si to za Jasonem,ten se hned usmál a políbil mě.Bože,tak moc ho miluju.Cítím se s ním tak krásně,nic mi nechybí.

Chvilku jsme si všichni povídali a pak byl čas jít do školy.První hodinu měla být matika,hned takový teror po ránu,to můžeme mít jenom my.Ještě když mě naše profesorka tolik miluje.Namířila jsem si to do třídy,šla jsem sama protože všichni už šli,já si musela ještě vzít věci ze skříňky.To by bylo abych nepotkala Bieberovu partičku,našťestí  dneska neměli žádné kecy,prošla jsem kolem nich,všichni se na mě podívali,což jsem nechápala ale neřešila jsem to,šla jsem do třídy a sedla si na místo.Jakmile zazvonilo,naše milovaná paní profesorka stála ve dveřích a koukala tím svým vražedným pohledem.Šla na své místo, skoro ani nezapsala do třídnice a hned zakřičela "Sonne,k tabuli" zvedla jsem se šla jsem k tabuli,nadiktovala mi příklad,já ho zpočítala a šla si zase sednout.Myslela si,že ho nevypočítám,ale já se jen tak vydusit nenechám hlavně když jde o školu.Sedla jsem si na své místo,ona si nasadila ty své kuláte brýle a začala příklad kontrolovat.Když se jí nepodařilo najít žádnou chybičku,řekla jen "Dobře,dneska za jedna"

Moje vnítřní já se hrozně smálo,protože by jste měli vidět tu čůzu jak vypadala,když mi tu jedničku dávala.Protože ona si vždycky něco najde.Po zbytek hodiny jsem jen seděla a přemýšlela.

´Crrrrrrrr´ konečně!

Hned jsem vyběhla ze třídy,být s tou ženskou ještě o minutu dýl tak snad zešílím!

Ve škole to utíkalo dneska celkem rychle byla poslední hodina a to čeština.Ucítila jsem jak mi zavybroval mobil,tak jsem se koukla a byla to esemeska od Jasona.

Jason:´Zlato,co dnes děláš?´

´Jdu s holkama na nákupy,říkala jsem ti to včera. (:

Jason: ´No jo,já jsem zapomněl..Nemůžeš to zrušit? Chci být s tebou...´

´Nemůžu,promiň..Byly by naštvaní..Neboj,zítra ti to vynahradím! :-*

Jason: ´Okey,to si myslím.Miluju tě :-*´

Zbytek hodiny utekl rychle,zazvonilo,vyběhla jsem ze třídy a šla jsem si dát věci zpátky do skříňky.Zavřela jsem jí a šla jsem směrem ven ze školy,kde jsme se měli sejít s holkama.Když jsem vycházela někdo do mě narazil tak,že jsem spadla.Podívala jsem se vražedným pohledem.

"Bieber? Dávej sakra pozor!!"

"Promiň Jass nevšiml jsem si tě"

"No,to jsem si všimla.."  řekla jsem a snažila jsem se zvednout,on nastavil ruku a pomohl mi,to jsem se divila..My dva jsme se totiž nikdy moc nemuseli,on má totiž svou partu a já tu svou.Když jsem se postavila na nohy ,pořád jsem ho držela za jeho ruku a koukala mu do očí.Sakra,takový krásný čokolády...

"Jsi v pořádku??"

"Jojooo,jasně.." Hned jsem se probrala a pustila jeho ruku a odešla jsem..Vyšla jsem ze školy,holky už na mě čekaly.Prošli jsme snad celý Chicago,vykoupily jsme snad všechny obchody,už jsme byli unavení tak jsme to zakončili ve starbucks,dali jsme si všechny tři frappuchino.Když jsme dopili,rozloučili jsme se a každá  se vydala svým směrem domů.

Když jsem přišla domů,bylo všude zhasnuto,takže jsem usoudila,že doma asi nikdo nebude.Rychle jsem vyběhla schody do mého pokoje,vybalila jsem všechno nakoupený oblečení a šla do koupelny,odlíčila jsem se,svázala jsem si vlasy do drdolu a šla jsem si dát sprchu.

Jen jsem se namydlila a všechno ze sebe smyla,osušila jsem se vzala jsem si pyžamo.Jelikož zítra naše škola jede na nějakou exkurzi,tak si  nemusím připravovat nic do školy,ani se mi tam moc extra nechce,tak uvidím ráno..Co bude..

Zhasla jsem světlo,lehla jsem si do postele a ještě chvilku jsem byla na mobilu,projela jsem instagram,zkoukla jsem twitter a facebook,nic zajímavýho nikde nebylo tak jsem dala mobil na nabíječku a položila ho na noční stolek,přikryla jsem se a snažila se usnout..

Vůbec mi nešlo usnout..nevím proč,ale vzpomněla jsem si dnes na Biebera jak do mě vrazil a já spadla,musela jsem vypadat směšně..Ale to je fuk,má krásný oči,celej je docela pěknej..Co to povídám mám přece Jasona,ten je dokonalej a miluju ho!

Konečně jsem se ponořila do říše snů..

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 08, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

'Crazy in love'Kde žijí příběhy. Začni objevovat