-Cole?-kérdeztem meglepetten miközben csak arra tudtam gondolni hogy ez a Flora Mr.Olsan barátnője.
-Igen Cole Olsan! Lehet hogy hallottál már róla volt pár híresebb tánc fellépése de jelenleg csak tánc tanárként dolgozik.-mesélte izgatottan
-Oh basszus, a rohadék.-szaladt ki a számon, de ahogy kimondtam máris megbántam. Közben végig futott az agyamon, hogy hazudott amikor azt mondta, hogy rossz a kapcsolata a barátnőjével.
-Tessék?-kérdezte halkan. Látszólag nem értette a reakciómat.
-Jaj semmi csak azt hiszem, hogy a barátod az én tánc tanárom. Nagyon sajnálom az előbbit csak kicsit meglepődtem, hogy ilyen bulikba jár.
-Ohh hát ez csodás!! Gyere oda hozzánk, szeretnélek jobban megismerni!
-Nem hiszem, hogy ez jó ötlet lenne hiszen a barátnőm...
-A barátnőd jó meglesz nélküled is hidd el.-vágott a szavamba hirtelen, a közetkező pillanatban már elkapta a kezemet ès kicibált a mosdóból, keresztbe az egész táncparketten keresztül, fel a lépcsőkön mire oda értünk a VIP részlegbe. Már meg sem lepődtem, hogy Cole a legdrágább szolgáltatást kérte hiszen megteheti.
-Cole drágám!!-kiabált Flora.-Nézd kit találtam.-mondta miközben odatolt Mr.Olsan elé
-Szia.-köszöntem félénken. Mr.Olsan felnézett rám és hirtelen kiköpte a whisky-ét és egy percig folyamatosan köhögött. Aztán még egyszer rám nézett mire végre megtudott szólalni.
-Hannah! Milyen meglepetés! Hogy hogy itt?
-Rebbel jöttem kicsit lazulni miután a barátom kidobott...-elhallgattam mert nem akartam lebuktatni, pedig megtehettem volna, de megsajnáltam és nem volt szívem ártani neki.
-Sajnálom ami történt. Ne haragudj.-közelebb hajolt hozzám miközben ezeket a szavakat suttogta. Láttam, hogy igazán sajnálja, és már nem is igazán haragudtam rá, az összes haragom elszállt egyszerre amikor ránéztem.
-Képzeld szívem, véletlen leöntöttem Hannah ruháját a borral amit nekünk vettél úgyhogy rendelned kellene még egyet! És Hannahnak sem ártana egy új ruha ha már ezt tönkretettem.-szólalt meg Flora.
-Persze, mindent elintézünk.-mondta nyugodt hangon miközben a vörös bor foltot nézte a ruhámon.
Nagyon gyorsan elrohant az este. Többször táncoltam Floraval, Cole levált rólunk... érthető okokból de mi végig beszélgettük az egész éjszakát. Rengeteg dologról olyan szabadon tudtam vele beszélni mintha már vagy 10 éve barátnők lennénk. És szerintem ő is valami hasonlót érezhetett mert sok titkot megosztott velem, én is hasonló képpen tettem.
-Képzeld múltkor Cole felhozta a házunkba az egyik tanítványát és nálunk is vacsorázott. Szegény kislány ráfét a támogatás mert teljesen össze volt törve a szerelem miatt.-mesélte teljesen elmerengve. Látszott rajta, hogy tényleg sajnálja a lányt
-Esetleg nem tudod, hogy mi volt a neve?-érdeklődtem
-De, azt hiszem Dolly. Arról panaszkodott, hogy kavar egy fiúval de közben a fiúnak barátnője van és ezért nem tudnak kiteljesedni. Annyira bele volt esve szegény lány abba az Adambe.
-Dolly Adambe? Milyen Adam?
-Ismered Dollyt?-lepődött meg
-Naná együtt edzünk, egy csapatban vagyunk.
-Wow akkor fura, hogy nem tudtál erről a kis románcról mert ahogy hallottam mindenkinek de szó szerint mindenkinek elpanaszolta.
-Tudod mi nem vagyunk olyan jóban mert ő nem egészen olyan mint én. Tudod ő az ilyen menő csaj a suliban én meg hát nem.
-Megértem. De engem már csak ez az Adam érdekelne mert az biztos, hogy Dolly fülig bele volt esve
-Azt nem tudod esetleg, hogy mi a teljes neve. Hátha ismerem.
-Nem azt nem mondta csak annyit mesélt, hogy egy osztályba járnak.
-Oh akkor szerintem tudom kiről van szó.-mondtam kicsit csalódottan, mert rájöttem, hogy Dolly egy osztályba jár Adammal az én Adamammal és csak vele, nincs más Adam az iskolánban. És ekkor rádöbbentem, hogy a fiú aki miatt sírtam és bűntudatom volt egész végig megcsalt.
YOU ARE READING
Dirty Emotion
RomanceHannah 16-éves már 5 éve jár táncolni, ugyanahhoz az edzőhöz...Cole-hoz aki 24 éves! Hann elkezd valamivel többet érezni edzője iránt, viszont ez az ábránd teljesen viszonzatlan. Vagy még sem? Viszont az edző élete tele van rejtett titkokkal. Vajon...