'6'

95 8 3
                                    

"sonra işte seonjun babasının karısı ile yattığını anlayınca kıyamet kopmuş ama ben biliyordum ikiside birbirlerine çok kötü bakıyorlardı"

"E ama yaş farkı çok fazla jeon birde bunlar nasıl yanlız kalmış anlamadım neyse ya seonjun nasıl öğrenmiş"

"Ya Taehyung çekirdeği uzatsana çekmişsin önüne manyak mısın arkadaşım bedavaya çalışmam ben"

"Olm önünde ya zaten"

"He tamam neyse bunlar kendinden geçip çok ses çıkarınca komşular duymuş şüphelenmiş tanrı kahretmesin mal yoongi beni içmeye çağırdı diye gitmiştim çok büyük bir kaosu canlı kaçırmışım neyse yav sonra seonjun tabi tak diye eve gelmiş bunları yatakta basmış hatta bir teyze şey diyordu seonjun babasına 'baba şu küçücük şeyinle gelinini ayartmaya utanmadın mı tanrı aşkına?' beynini siktigim ne sorun babanın şeyinin cm'si mı yani öyle işte "

"Vay be ne olaylar dönüyormuş normal mahallelerde ya jeon bütün çekirdeği bitirmişsin ama"

Beyefendi mafya babası ama çekirdek bittiği için bana kızıyordu. Fazlasıyla tatlı bir haldeydi. My HEART BUM BUM!

"Ya bitirmedim sen çok yavaş çitledin bana suç atma"

"Of yeter benide kendine benzettin aa yapıyorum ben ya kahretsin"

"Üf iki sohbet ettik yani ne var bunda"

"Kes lan hepsi senin yüzünden oturmuş din-"

"Efendim Bay Jeon'un kuzeni Bay Min geldi"

"Tamam sen çık"

"Yoongi m- AHH"

"Jungkook noldu iyi misin?"

"Dudağım yara olmuş birde tuzlu çitledik ya of çok acıyor"

"Gel krem süreyim"


Taehyung, jungkook'u oturduğu yerden alıp kenardaki yatağın üstüne oturmuştu. Kremi alıp tekrar gelmiş, yatağa oturup jungkook'a çok fazla yaklaşmıştı. Dudağına krem sürerken Taehyung düşünmeden edemiyordu;
' Küçük olmasına tezat, bu güzel dudakları nasıl daha önce fark etmedim? ' Taehyung tamamıyla jungkook'un dudaklarına odaklanmışken, jungkook'da ondan farksız Taehyung'u inceliyordu. İkiside nerdeyse birbirini ezberlemişti. En azından yüzlerini. Taehyung işi btince kremi kenara koymuş ve sonu gelmeyecek bir bakışma başlatmıştı.

Yaklaşık 10 saniyenin ardından dayanamamış, jungkook'un yaralı olduğunu unuttuğu dudaklara yırtıcı bir biçimde yapışmıştı. Jungkook bu nazik(!) ve zevkli daveti geri çevirmemiş ve hemen oda aynı sekilde karşılık vermişti. Öpücük sesleri odada yankılanırken, jungkook'un elleri taehyung'un yanağında, taehyung'un elleri ise jungkook'un belinde yer alıyordu. Jungkook bir adım daha ileri gitmiş ve büyüğünün kucağına atılmıştı. Bu ani sarsılma ile küçük olmasına rağmen etkilenen Taehyung, jungkook'un ağzına boğuk ve kalın sesi ile inlemişti.

Jungkook pis bir gülümseme ortaya atarak devam etmiş ve kendini bastırmıştı taehyung'a. Taehyung sürekli inliyor ve aynı zamanda öpüşmeye çalışıyordu. Jungkook aniden taehyung'un dudaklarından ayrıldığında, taehyung kendini boşlukta gibi hissetmişti.

"Hey neden kestin birden"

"Sizi aşağıda bekleyen bir misafiriniz var Bay Kim ve ayrıca hatırlatırım benim canımı yakan sizdiniz şu an hem ben intikam aldım hemde size bir 31 imkanı verdim. Beni sevmelisiniz Bay Kim "

"Ah jungkook bunun acısını elbette çıkaracağım güzelim dua et ki kuzenin geldi yoksa affetmezdim. Ayrıca bunu tekrarlayalım nasılsa hep burdasın"

Cümlenin sonlarına doğru ayaklanan ve bittiğinde odayı terk eden Taehyung, arkasında şaşkın bir tavşan bırakmıştı...



𝐼'𝑚 𝑖𝑛𝑛𝑜𝑐𝑒𝑛𝑡! / 𝒯𝒶ℯ𝓀ℴℴ𝓀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin