პროლოგი

53 1 0
                                    

ზოგჯერ არ იცი რა გინდა!არ იცი რა არის სწორი და რა არასწორი ამის გარკვევაშიც არავინ გეხმარება,მეგობარიც კი.ხანდახან გინდა წახვიდე გაექცე ამ უსამართლობას,მგარამ ზუსტად ის გაჩერებს ვისგანაც გაქცევა გინდა.არ ვიცი ეს აზრის ჩამოუყალიბლებლობის ბრალია თუ რისი მაგრამ...... თინეიჯერობა?! ის პერიოდი როდესაც ყველაფერი ან არაფერი გვაბედნიერებს,უაზრო დეპრესიები,პატარა პრობლემებს ისე ვუყურებთ თითქოს მსოფლიო უნდა გადავდგათ.გვგონია თანდათან უფრო ვჭკვიანდებით მაგრამ,ხანდახან უფრო ბავშვებივით ვიქცევით ვიდრე მოზარდებივით.რატომღაც თავი დიდები გვგონია ეს ჩვენც არ ვიცით რატომ?!ზოგჯერ უბრალოდ გართობა გვინდა ზოგჯერ კი ტირილი.ხანდახან ისიც კი გვინდა რომ ცრემლების ლიმიტი ამოგვეწუროს,ეხლა ვფიქრდები და მეცინება,საკუთარ თავზე მეცინება თან ამავედროულად მეტირება.რამდენი რამე შეიძლება გაგახსენდეს სიტყვა ,,თინეიჯერებზე". აი მე კი ეს სიტყვა ლაბირინთი მგონია.
*****
-მზად ხარ?გამოვდივარ,
-ხო მიდი
ჯინსის ჟილეტი შემოვიცვი,სკამიდან შავი ფერის ჩანთა ავიღე,კიბებზე ზოზინით ჩავედი.როდესაც პადიეზიდან გამოვედი მაშინვე მოვიდა,ამ დამთხვეაზე ორივემ გავიცინეთ.არადა რომ ვფიქრდები არ იყო გასაცინი უბრალოდ ერთდროულად გამოვედით.
-რა გჭირს?
-აუ რავი დილადრეან დედაჩემს ვეჩხუბე
-ეხლა რატოღა?
-გოგო გინდა თუ არა ცივა და თბილადთ ჩაიცვიო
-ღადაობ?
-არა მართლა....მომიშალა ნერვები
ჰომ ხედავთ აი ასეთ სულელურ რაღაცეებზეც ნერვები გვეშლება,მგონი ეს თინეიჯერობა რაღაც დაავადება არა?აბა ყველა მოზარდი ერთნაირი რატომა?შეიძლება ვაბუქებ მაგრამ ესეა.
უბრალოდ ეს ყველაფერი უაზრობა 18წლამდე გრძელდება?ზოგჯერ რატომღაც თვითმკველელობით სრულდება,ვერ ვხვდები რატომ უნდა მოიკლა თავი ეს ხოომ....ჯანდაბა,ეს ხომ კატასტროფულად სირული საქციელია.რა პრობლემა უნდა ქონდეს ისეთი რომ შენ ასაკში ვერ მოაგვარო არ არსებობს პრობლემა რომლსაც ვერ მოაგვარებ,თუ მოინდომებ.
აიი რა არის თინეიჯერობა ყველას ესე რატომ გონია,უბრალოდ 14წლის ასაკიდან ხვედები ყველაფერს,აკვირდები იმას რაცა აქამდე ფეხებზე გეკიდა.ყოველთვე გინდა ახალი ფეხსაცმელი თუნდაც ტანსაცმელი რომ ყველას თავი მოაწონო,რაში გჭირდება ეს ყველაფერი უბრალოდ იცხოვრე ისე როგორც გინდა,რატო გინდა თავი მოაწონო სხვებს შენი ჩაცმულობით?რატო გონია რომ მათ ადარდებს რა გაცვიათ?უბრალოდ იყვი ისეთი როგორიც გინდა იყო,იყავი ის ვინც ხარ შინაგანად და არა ის ვინც უნდათ რო იყო. არანაირი თინეიჯერობის ასაკი არ არსებობს ეს უბრალოდ სტეროტიპებია რომლებიც დსანგრევია,შენ შეგიძლია ისე მოიქცე ნებისმიერ ასაკში როგორც გინდა.ბოლოს მაინც ყველა განვიცდით წუთისოფელს.
**********

სპონტანური აფეთქებაWhere stories live. Discover now