Mutlu kedyi alıp adını öğrenmeyi unuttuğum sahibinin attığı konuma götürüyordum. Kutu ya da tasma gibi bi şeyim olmadığı için kucağıma almıştım ama mal kedy evine geri dönmek istemediği için sürekli atlayıp zıplıyordu.
"Gel evine gidiyosun hadi."
"😾"
"Eğer gelirsen sana tavuk alırım."
"😻"
Bi kaç tavuk verip bi şekilde dikkatini çekerek eve ulaşmayı başarmıştık. Yani ev dediğim sahibinin evi benim neden evim olsun dimi anladınız siz.
Kedy kucağımdayken kapıyı çaldım ve açılmasını bekledim. Tam açıldığı anda kedy kucağından hop uçuverdy. Beni gören sahip neden geldiğimi anladı ve "Maraba janim kedym nerdey?" diyor gibi suratıma bakmaya başladı ben de onun suratına "Hojam valla getirmiştim bi anda uçtu kedy" bakışı atmaya çalıştım yaptım mı bilmiyorum.
Keşke kendimi dışardan görebilseydim böylece istediğim mesaji mimiklerimle anlatabildim mi anlayamadım mı tamamen emin olabilirdim. Tabi bunu anlamak konusunda karşıdaki kişinin tepkisi etkili oluyo ve şu anki durumdan söyleyebilirim ki kedinin sahibi vermek istediğim mesajdan hiçbir bok anlamadı.
"E hani nerde kedim amk"
Artık bakışmayı kesip sözlü iletişime geçtik demek. Tamam. Öyle olsun.
"Kedy uçty"
"Ne?"
"Yani şey şimdi kedi benim kucağımdaydı 2 saniye falan önce sonra herhalde sizden o kadar bıkmış ki kapının açılma sesini duyunca zıpladı uçtu ay yani sizden bıkmış derken o kadar özlemiş ki bir anda görse kalbi dayanmazmış alıştıra alıştıra şey etmek için şey etti."
"Bi sus artık"
"😿"
"Oha kedimden kedice konusmayi nası öğrendin ben yıllardır bunun üstünde çalışıyordum!"
"Beni çok sevmiş herhalde"
"😾😾😾😾😾"
"Aa bak sen de yaptın."
"İstemsiz oldu prdn."
"Çok tatlıydı bi daha yapsana."
"Sus artık adım minho bu arada."
"Ay ben de jisung nays tu mit yu by"
"HOBB NEREYE GİDİYON"
Kedy bi anda uçup kaybolduğu için aradan sıyrılmaya çalışmıştım ama minho bey salmady.
"BULMAMA YARDIM ETCEN DAHA ÖYLE KAÇMAK YKO"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kayıp ilanı • minsung
Randomsung: ilanınız için aramıştım da hoe: şu anda sevişemem başka bir eskort arayın sung: ne eskortu amk kedinin kayıp ilanı hoe: OHA DOONGİE SENDE Mİ [yazar notu : ??????????DQVŞTÇGĞSÇÖÇÖĞLĞÖROSLANELHÖ?????????SPRŞYŞTBŞĞAXÇĞ]