Chaeyeong yağmurun altında yarım saate yakındır sevdiği adamı bekliyordu. Geçen gün buluşmak için sözle ım işlerdi ama sevdiği adam onu ekmişe benziyordu. Chaeyeong artık sevdiği adamın gelmeyeceğini inandığında yağmurun altında evine yavaş yavaş yürümeye başladı. Oysa ki bugün onun için süslenmiş ve kuaföre gitmişti.
Akşam olmuştu ve yağmur hala yağıyordu. Chaeyeong sevdiği adamı aramış ancak ulaşamamıştı. Ev arkadaşı bugün sevgilisinde kalacağı için evde tekti. Ne yapacağını bilmezken aklına pazartesiye proje ödevi olduğu gelmişti.
Chaeyeong ödevi bittikten sonra arkadaşını aramaya ihtiyacı olduğunu hissetti ve onu arama kararı aldı.
Rosé
Jennie konuşmaya ihtiyacım var.Jennie
Ne oldu Rosè? İyi misin? Yanına geleyim mi?Rosé
Hayır Jennie, sadece sesini duymak istedim.Jennie
Ne oldu sana? Yoksa şu Jimin bozuntusu seni yine ekti mi?Rosé
Evet yine beni ekti.Jennie
Ayrıl ondan Rosé. Sana iyi gelmiyor,sen daha iyilerine layıksın.Rosé
Bilmiyorum Jen,onu çok seviyorum ama ..Jennie
Ama seni üzüyor. Ondan ne beklersin ki zengin bebesi nolcak,yine bi yerlerde kuyruk gezdiriyordur.Rosé
Kesin. Neyse ben kapatıyorum,iyi eğlenceler ve iyi uykular.Jennie
Sana da iyi geceler Rosé,rüyanda beni gör tamam mı çünkü ben seni göreceğim.Rosé
(Jennie'nin öyle demesi beni güldürtmüştü) Peki, bende seni rüyamda göreceğim.Rosé'den
Telefonu kapattıktan sonra televizyonu açtım. Aslında canım hiç televizyon bakmak istemiyordu. Açıkçası tek açma nedenim evde biraz gürültü olması içindi. Televizyonu açtıktan sonra köpeğim Hank'ı kucağıma aldım ve sevmeye başladım. Ailemden ve Avusturalya'dan kalan son şeydi. Annem ve babam ben küçükken boşanmıştı. Annem ablamı da alarak Avusturalya'dan taşınmıştı ama nerede olduklarını bilmiyordum. Babamda boşandıktan kısa bir süre sonra başka bir kadınla evlenmişti. Üvey annemi seviyordum bana her zaman kendi kızıymışım gibi davranmıştı. Okumak için Kore'ye gönderdiklerinde beni onlardan ayrıldığım için çok üzülmüştüm ama beni hep desteklediler ve başarılı olacağıma inandılar. Onları hayal kırıklığına uğratmak istemiyorum ve bu yüzden çok çalışıyorum.
Yatmak için hazırlanırken birden telefon çaldı. Elime alıp baktığımda ki ismi yüzümün buruşmasına neden olmuştu............. Jimin. Çünkü ona kırgındım ve aramayı reddettim ve telefonu sessize aldım. Biliyorum ki ben açana kadar aramaktan asla vazgeçmezdi. Telefonumu şarja taktım ve sonra Hank'ı da aldım, yatağa yattım. Hank'a sarılarak uyudum.
Ö𝕝𝕕ü𝕞 ö𝕝𝕕ü𝕞 𝕕𝕚𝕣𝕚𝕝𝕕𝕚𝕞.
𝕆𝕝𝕞 𝕒𝕓𝕝𝕒𝕞 𝕕𝕖𝕕𝕚 𝕠 𝕪𝕒𝕫𝕕ı 𝕓ö𝕝ü𝕞ü. 𝔹𝕖𝕟 𝕥𝕖𝕝𝕖𝕗𝕠𝕟𝕒 𝕘𝕖ç𝕚𝕣𝕕𝕚𝕞.
𝔹𝕦 𝕒𝕣𝕒𝕕𝕒 𝕜𝕒𝕡𝕒𝕜𝕝𝕒𝕣ı 𝕓𝕖𝕟 𝕥𝕒𝕤𝕒𝕣𝕝ı𝕪𝕠𝕣𝕦𝕞 𝕓𝕚𝕝𝕚𝕪𝕠𝕣𝕦𝕞 𝕞ü𝕜𝕖𝕞𝕞𝕖𝕝𝕝𝕖𝕣.
𝕊𝕚𝕫𝕚 𝕤𝕖𝕧𝕚𝕪𝕠𝕣𝕦𝕞. 💞
𝔹𝕒𝕪 𝕓𝕒𝕪.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Anlaşılmalar πJiroseπ
General FictionBabası tarafından oyuna getirilip sevgilisi tarafından terkedilen Jimin ve onu aldattı zanneden ve terk ettikten sonra çok başarılı olan Rosé.... Başlangıç tarihi 07/07/2021