Sabah uyandığımda direk lavaboya gidip rutin işlerimi yapıp çıktım. Her zamanki gibi bu sabah da Hank'ı gezdirmeye parka çıkıcaktım. Tasmasını boynuna takıp, yanıma da bir poşet alıp çıktım. Biraz dolaştıktan sonra eve gelip poşeti çöpe attıp odama çıktım. Hank'ı kucağıma alıp telefonda takılmaya başladım.
Biraz takıldıktan sonra telefonu bırakıp Hank'la oynamaya başladım, Jennie ne zaman gelicekti acaba?
Bir yarım saat sonra kapı çaldı, hemen koşup açtım.
Rosé
Sonunda gelebildiniz Jennie hazretleri.Jennie
Sevgilimle takıldım ayol.Rosé
Ne değerli sevgilin varmış be!Jennie
Tabi kiDediğinde göz devirmeden edemedim.
Jennie
Proje ödevini bitirdin mi?Rosé
Evet, bitirdim.Jennie hemen bana döndü.
Jennie
Bana da yardım eder misin Rosé~shiiRosé
Len lütfen bir daha aegyo yapma!Jennie
Aman be! Yardım ediyor musun etmiyor musun?Rosé
Tamam yardım edicem.Jennie
Arkadaşların en ama en en en en iyisi.Jennie'ye yan bir bakış atıp salona geçip koltuğa oturdum. O da gelip yanıma oturdu.... Akşam üstü olduğunda anca bitmişti. Rahatsız olmayalım diye sessize aldığım telefonu alıp normale çevirdim. Biraz oyalandıktan sonra ekranda Jimin belirmişti. Aramayı ve telefonu kapattım. Onu seviyordum ama o benim kalbimi kırıp duruyordu. Acaba Jennie'nin dediği gibi beni aldatıyor muydu? Zaten bir süredir beni ekip, önemsemiyordu. Çok olası.... Bildirim gelince açtım Jimin'di..
𝙲𝚑𝚒𝚖𝚌𝚑𝚒𝚖
𝙽𝚎𝚍𝚎𝚗 𝚊𝚛𝚊𝚖𝚊𝚕𝚊𝚛ı𝚖𝚊 𝚌𝚎𝚟𝚊𝚙 𝚟𝚎𝚛𝚖𝚒𝚢𝚘𝚜𝚞𝚗 𝚁𝚘𝚜é?Artık konuşma zamanının gelip çattığını düşünüp cevap verdim.
Ben
Yarın buluşalım ama bu sefer beni ekme önemli şeyler söyliyeceğim.Chimchim
Ne söyleyeceksin Rosé?Ben
Yarın görüşürüz Jimin.Telefonu kapatıp kenara koydum. Jennie bir konudan bahsedince sohbetimiz derinleşmişti........ Bir süre sonra ikimizin de uykusu gelince odalarımıza çıkıp uyuduk.......
𝕐𝕒𝕟𝕝ı𝕫 𝔽𝕖𝕝𝕚𝕩'𝕚𝕟 𝔻𝕖𝕒𝕕𝕡𝕠𝕠𝕝 𝕠𝕝𝕞𝕒𝕤ı.... 𝕋𝕒𝕣𝕚𝕗𝕤𝕚𝕫 𝕜𝕒𝕝ı𝕪𝕠𝕣. 𝕄ü𝕜𝕖𝕞𝕞𝕖𝕝.
𝔹𝕦 𝕓ö𝕝ü𝕞 𝕔𝕒𝕟ı𝕞 𝕜𝕒𝕟𝕜𝕒𝕞𝕒 _jirose_delisi_ 💖.
𝕄𝕒𝕣𝕧𝕖𝕝 𝕧𝕖 𝔻𝕔'𝕪𝕖 𝕓𝕒𝕪ı𝕝ı𝕪𝕠𝕞 𝕒𝕞𝕜.
ℕ𝕖𝕪𝕤𝕖 𝕓𝕒𝕪 𝕓𝕒𝕪. 💖
𝕐𝕠𝕣𝕦𝕞 𝕪𝕒𝕡ı𝕟 𝕒𝕢 𝕪𝕠𝕣𝕦𝕞𝕤𝕦𝕫 𝕜𝕒𝕝𝕕ı𝕞 𝕚𝕪𝕚𝕔𝕖.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Anlaşılmalar πJiroseπ
Fiksi UmumBabası tarafından oyuna getirilip sevgilisi tarafından terkedilen Jimin ve onu aldattı zanneden ve terk ettikten sonra çok başarılı olan Rosé.... Başlangıç tarihi 07/07/2021