10.

64 9 5
                                    

hyejoo'dan

chaewon ile kavga etmemizin üzerinden bir saat geçmişti.. herkesden uzak duruyordu,oflayıp yeni tanıştığım Hyeri unnie'nin yanına ilerledim.

"Hyeri unnie,bakıyor mu?"

Hyeri unnie yavaşça belli etmeden Chaewon'a baktı.

"Hmhm,bakıyor fakat ağlayacak gibi..onun ile niye kavga ettiniz harbi?"

oflayıp dudaklarımı büzdüm.

"boş ver unnie ya..ara sıra tartışıyoruz işte."

"anladım neyse,o zaman ben gidiyorum hyejoo sonra görüşürüz."

el sallayıp Yeojin'in yanına gittim. ne zaman gidicektik harbi Sooyoung ve Yerim eşyaları toplamaya başlayınca arabaya bindim Chaewon'da arabaya binince yutkunup kafamı cam'a yasladım. Onu fazla üzdüm,sanırım? ardından Chaewon konuşmaya başladı.

"Hyejoo..benden ayrılmak istediğini duydum. Sana kötü bir şey yaptıysam özür dilerim."

Alt dudağımı ısırıp Chaewon'un öbür arabaya binmesini izledim,sikeyim.

.

Chaewon' dan

öbür arabaya biniyormuş gibi yapıp park'a ilerledim. ardından Seonghwa malını arayıp buraya gelmesini söyledim. bir kac dakika sonra Hwa malının burada olması beni gülümsetmişti.

"vay be,bazen insan abisini de hatırlayabiliyormuş" gözlerini kısıp bana baktığında ona sertçe vurdum.

"iyy kes be kancık,neyse Hyejoo benden ayrıldı." dudaklarımı büzüp kafamı abimin omzuna yasladım.

"NE! ciddi misin oha,ben biliyordum işte. her kıza yavşamamalısın"

"ya hwaseong sus! neyse San gerizekalısı ile nasıl gidiyo?"

"mükkemmell, aşık olursun valla."

"abi bir şey diyeceğim, senin kırmızı saçlı dev bir arkadaşın var dı,onu çağırsana. Hyejoo sıçtım ağzına."

.

şükür kırmızı kafa gelmişti,Seonghwa ile selamlaşıp yanıma oturdu.

"oha saçların hâlâ kırmızı mı göt ben aktı sanıyordum"

" Chaewon sen bir malsın biliyorsun değil mi ask? daha iki gün önce buluştuk , beraber boyadık saçlarımı sonra beni bir güzel dövmüştün hani?"

"ay onu bunu boşver,Hyejoo ile ayrıldık.. bu yüzden benim ile çıkman lazım." Seonghwa'nın içtiği su boğazında kalınca gülmemek için kendimi zor tuttum ve mingi'ye kocaman sarılıp yanağını öptüm.

.

lesbian bar- loona (text) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin