Zeynep'den;
Sevdiğim adama inanıp onunla birlikte Amerika'ya kaçtım, 3 yıl boyunca o kadar eğleniyorduk ki ona karşı sevgim gün ve gün artıyordu taki o güne kadar. Midem bulanıyordu hiç birşey yiyip içemiyordum şüphelenip hamilelik testi aldım ve pozitif çıktı, koşarak ertan'ın yanına gittim evet sevdiğim adamın adı ertan'dı. Aldıralım dedi başka bir şey demedi, dinlemedim aldırmayacağımı söyledim ve derhal orayı terkettim. Aradım mesaj attım ama hiçbirine bakmadı, 9 ay sonra Selim'i oğlumu doğurdum. Doğumhanenin kapılarında bekledim belki bir ümit Ertan gelir diye, gelmedi 3 ay boyunca Kendi ayaklarımın üstünde durmayı denedim ama maalesef olmadı. 3 yıl önce kendi kararımla kaçtığım eve Yine dönüyordum ama babamın beni eve alacağını sanmıyordum, uçak biletimi alıp pılımı pırtımı topladım oğlumu alıp uçağa bindim asıl hikaye o zaman başladı :)
Uçağın normal tarafına bindim şu zenginlerin oturduğu yerin arka tarafı, selim ağlamaya başladı hiç susmadı herkesin rahatsız olduğu belliydi hemen selimi alıp tuvalete gittim bir süre orada düşündüm. Babama neye diyeceğim, babam beni eve alıcakmı? Bir süre sonra çıktım ve hostes ile karşılaştım.
HOSTES: Merhaba efendim, isterseniz V.I.P kısımda oturabilirsiniz yer var
ZEYNEP: Hayatımı kurtardın çok isterim.
HOSTES: Beni takip edin efendim.Beni birisinin yanına oturttu, 2 dakika sonra yanımdaki kişi selim ile oynamaya başladı.
FATİH: Ay sen ne kadar tatlı bişeysin babayı bırakıp anneyle gezmeyemi geldin?
ZEYNEP: Biz babayı değil baba bizi bıraktı malesef
FATİH: Özür dilerim, bilseydim söylemezdim
ZEYNEP: Sorun değil, zeynep ben
FATİH: Bende fatih memnun oldumO kadar yorulmuşumki sızmışım Fatih'te selim düşmesin diye selimi kucağına almış, uyandığım gibi selimi aramam bir oldu.
FATİH: Korkma korkma selim bende sen uyuyunca düşmesin diye kucağıma aldım
ZEYNEP: Ayy çok teşekkür ederim, ama acayip korktum ya acıkmıştır o
FATİH: Mamayı hostesten istedim getirdi fakat içmedi
ZEYNEP: Tabikide içmez, hala anne sütünden kopamadıkBir yandan söylerken bir yandan çantadan emzirme örtüsünü çıkardım, ve selimi kucağıma aldım emzirmeye başladım. Emzirmem bittikten sonra valizleri diğer salondan almak için ayağa kalktım 2 3 adım attıktan sonra uçak sallanmaya başladı, düşüyoruz sanıp panikledim paniklerken Fatih'in kucağına düşmüşüm
Ama sadece iniş yapıyormuşuz farkettiğimde direk Fatih'in kucağından kalktım.
ZEYNEP: HOŞT NAPIYOSUN LAN!?
FATİH: YA KUCAĞIMA DÜŞEN SENSİN BEN NAPTIM!?
ZEYNEP: He ben mi düştüm, pardon ya sarsıntıyla Heralde
FATİH: Tövbe estağfurullahBaya kızarmıştım sonra valizleri aldım, Fatih ile birlikte uçaktan indik. İlerlerken bana hayatını anlattı.
FATİH: Ben bu hayatta asla kendi kararlarımı kendim veremedim, ne zaman bir şey istesem annem atlar istediğim şeyi değiştirir kendi istediğini yaptırırdı. Daha 5 yaşındayken evleneceğim kızı bile seçmişti annem, bunun için Amerika'ya kaçtım kendi kararlarımı verebilmek için. Bir kıza aşık oldum evlenme teklifi ettiğimde "ben seni sevmiyorum fatih sadece takılıyordum" dedi ve oracıkta bırakıp gitti beni.
ZEYNEP: Bende aslında çoğunlukla Özgür bırakılamadığım için kaçtım. Ama o cafe'deki senmiydin fatih?
FATİH: Hangi cafe?
ZEYNEP: İ'm desprıt, no desprıt (Çaresizim demek) (güler)
FATİH: Geç dalganı geçde sen nereden biliyorsun?
ZEYNEP: Ben o cafede çalışandım, o sırada bakıcı artık selime bakamadığı için bana bıraktı müdürde kovdu.FATİH: Zeynep, karım olurmusun?
ZEYNEP: Ne diyosun lan sen daha tanışalı 1 saat olmadı?!
FATİH: Ya gerçekten değil ben seni herkese karım diye tanıtacağım, sen de beni herkese kocam diye tanıtacaksın
ZEYNEP: Sebep?
FATİH: Hem ben o kızla Evlenmem, Sen de babana bir açıklama yapmak zorunda olmazsın. Hadi lütfen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalan Evlilik
RandomUçakta tanışan 2 genç karı koca rolü yapar fakat zamanla birbirlerine aşık olurlar :) •AŞK YENİDEN DİZİSİNDEN ESİNLENMİŞTİR•