Merhaba.. Eee.. İlk önce hayatımı anlatayım ben.. Benim adım Lily biraz utangaç olduğum söylenebilir ve lise 3'e gidiyorum.. Minik kiralık bir dairede yaşıyorum. Ve bir markette çalışıyorum.....
Bugün yaşadıklarımı duymak istermisin? Lise çıkışı tekrar markete çalışmaya gidiyordum. Bir kaç kişi geldi hatta biri Emmaya çok benziyor Emma kimmi? Eskiden arkadaştık ama artık görüşemiyoruz.. neyseki akşam olup mesaim bitti ve toplanıp marketin kapısını kitledim..
Ve o geldi. O dediğim kişi Jack, benimle karşılaşınca biraz takıldık.E-en sonunda bana dokundu, derim çok soğuktu üşümüştüm, ve kar yağıyordu.. Bana kazağını verdi..
Bende şöyle dedim:
-Ü-üşürsü-
-Sende bu kazak çok tatlı durdu sende kalsın..O anda sanki olaylar değişmeye başladı. Hoşlanmaya başladım
neyse anlatmaya devam edeyim Eve gittim kazağı kokladım ve.. Uyudum aslında heyecandan uyuyamadım.ama en sonunda uyudum.
Rüyamda ise Emmayı görmüştüm tekrar yetimhanedeydik. İkimiz çok mutluyduk sanki geçmişe gitmiştik bez bebeklerimizi alıp oynuyorduk.. Sonra onun üvey annesi geldi Emmayı paraya boğdu ve benden uzaklaştırdı uyandığımdagözlerim yaştı. Emmadan ayrıldığım zaman 13 yaşındaydım yani Emma 3 yıl içinde deişip bu hale gelmişti.. Bunun için hala üzülüyorum..