Tai/Creator/Author: Hi guys, how are you? I hope they're great, if they're not I'll send you a hug and a kiss on the forehead.
Tai/Criador/Autor: Olá gente, como estão? Espero que estejam ótimos, caso não estejam eu mando um abraço e um beijo na testa.
Jeff: So much trouble.- speaks with boredom.
Jeff: Quanta enrolação.- fala com tédio.
Tai: Shut up Jeff.- I say rolling my eyes.
Tai: Cala a boca Jeff.- falo revirando os olhos.
Jeff: Make me shut up.- speaks and out of nowhere Jeff is speechless.- Hmm!!!
Jeff: Me faça me calar.- fala e do nada Jeff fica sem boca.- Hmm!!!
Tai: Continuing...- he pauses for a moment and continues talking.- Here's the special ask creepypastas.- speech and confetti appear out of nowhere.
Tai: Continuando...- da uma pequena pausa e continua a falar.- Aqui está o especial pergunte aos creepypastas.- fala e confetes aparecem do nada.
Matheus: Er... Creator, can you give Jeff's mouth back?- he asks with a little fear.- You know, for him to answer the questions.
Matheus: Er... Criador, tem como você dar a boca do Jeff de volta?- pergunta com um pouco de medo.- Sabe, para ele responder as perguntas.
Tai: Okay.- speaks and Jeff's mouth appears again.- Let's go to the first question... oh, the questions and challenges that came up are from @ bunnyzinhadoida and @Madame_Biscoito.
Tai: Ok.- fala e a boca do Jeff aparece de novo.- Vamos para a primeira pergunta... ah, as perguntas e desafios que apareceram são da @ bunnyzinhadoida e da @ Madame_Biscoito.
Madame_Biscoito: Ballora teaches me ballet TvT?kkkkk
Ballora: Of course, just don't be in my middle while I dance and don't even talk normally like you talk, I have sensitive ears.- talk while dancing.
Ballora: Claro, só não fique em meu meio enquanto eu danço e nem fala normalmente como você fala, eu tenho ouvidos sensíveis.- fala enquanto dança.
Matheus: That question was quick
Matheus: Até que foi rápido essa pergunta.
Tai: It's maybe... Next.
Tai: É talvez... Próximo.
Madame_Biscoito: Slenderman what's your favorite creepypasta?