Epilog

0 0 0
                                    

Buna straino/strainule ! Ma numesc Elle si iti voi sta alaturi pana la finalul cartii, exact ca vocea pe care o auzi mereu inainte sa faci vreo prostie sau o decizie, mai bine spus. Atentie ! Sunt multe intrebari in aceasta povestire dar daca esti atent/a, vei gasii raspunsul cu usurinta ( p.s , girl, if you cry, nu uita ca sunt aici si sper ca ai primit imratisarea mea ) .
  Ce as putea spune despre mine ? Sa vedem.. Evident varsta mea, sunt tanara ( acum cand scriu cartea am 19 ani, nu stiu cati ani voi avea cand o voi publica ), sunt zodia gemeni ( asta o sa-ti raspunda la muuuulte intrebari si crede-ma ca vei vrea sa-mi schimbi alegerile ),
sunt o fire sociabala, tocmai de aceea fac cunostinta cu oameni de care ar trebui sa stau deoparte si doar sa ascult cum sunt povestiti, nu sunt genul care sa se indragosteasca repede, dar iata-ne aici, acesta sa fie oare motivul pentru care scriu ? Nu, nu-i asta, motivul real e ca vreau sa vedeti cum s-au scurs 6 ani din viata mea, inutil, intr-un mod dureros, fara sa ma gandesc la consecinte. Deci pe scurt, fi prost si da cu capul, asa-ti trebuie. Daca e sa va intrebati despre ce baieti imi plac mie ( sa fim serioase, toate vrem sa stim tipul fiecaruia ca apoi sa barfim cu cea mai buna prietena ), o sa aflati in urmatoarele momente. So, girls, de ce sa o mai lungim, eu zic sa trecem la capitolul I pe bune , o sa ma cunoasteti pe parcurs.

Căprui - albăstruiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum