Martie

0 0 0
                                    

2015, da.. Cea mai frumoasa primavara, calduroasa, colorata, toate lucrurile, momentele, persoanele, erau vesele, erau minunate. Fiind clasa a VII a, nu prea ma bagam in seama cu baieti, desi am avut 2-3 iubiti pe bune ( restul, doar pupici si imbratisari, impartit de inghetata si strigat pe sub geam, nu se pun ). Intr-o zi,  stand si dand scroll pe Facebook, primesc un mesaj si citez " Buna, sa stii ca esti foarte frumoasa ", da pai multumesc , mama mea a stiut ce face. Ok, deci pe acest tip il chema Dustin X-lescu ( nu cred ca va intereseaza numele de familie ). Ma uit atenta la pozele lui, ca sa pot sa-i raspund si eu cumva la mesaj, urmand astfel sa tastez " Multumesc, si tu " bonus un emoticon cu zambet. Acum , daca el a pus sau nu emoticon, nu, nu a pus, dar eu am zambit pentru ca mi-a facut un compliment, fetele apreciaza asta. 3 minute si urmatorul mesaj era fix asta " ai vrea sa ne cunoastem mai bine ? ", fie, sper doar sa nu fi vreun psihopat care isi face conturi fake pentru a agata minore. Din acea zi, am tot vorbit, si am vorbit, pana cand am ajuns sa avem porecle ( eu aka capsunica lui, Dustin aka portocala mea ) si e al naibi de penibil daca stau sa ma gandesc acum mai bine. Calculãm, martie, bifat, urmand ca in luna aprilie, momentul mult asteptat de el, eu nu-s buna la asa ceva dar ma rog, O INTALNIRE. Am cedat, s-a rugat de mine 2 saptamani, n-am mai avut scuze asa ca, am cedat. La 3 zile inainte de marea intalnire, imi scrie " hei.. e ok daca mai vine un prieten vineri ? ". Pauza. In capul meu erau prea multe intrebari, de ce sa mai vina cu cineva ? Are emotii? Nu vrea sa fim doar noi ? Intr-un fel il inteleg, nici eu nu voiam sa fiu singura cu el in totalitate, dar fie. Am tastat un " da " si asta o fost. A urmat un " super ", " pe amicul meu il cheama Dean, poate il cunosti " surprinzator , chiar il stiam pe tip. Un magar. Era fostul iubit al vecinei mele, pe care am auzit-o plangandu-se de prea multe ori de el si de comportamentul lui.
  In seara respectiva, cerere plus mesaj, Dean X-lescu " Nu stiam ca Dustin iese cu fete asa frumoase ". Pamantul catre Elle, auzi? PA-MAN-TUL CATRE ELLE ! Doar asta imi spuneam. I-am raspuns evident ( sincer nu mai stiu ce am vorbit ) dar s-a ivit si ziua de vineri, deja simteam ca o sa regret enorm.
Deci intalnirea s-a dat la ora 16:30 in parculetul verde. Am ajuns acolo mai repede, l-am si zarit pe Dustin care, spre surprinderea mea, era.. singur ? Dumnezeule, stiam ce o sa ma astepte, multi pupici refuzati, niciun contact fizic te rog, urasc sa fiu atinsa, multumesc. Dar m-am inselat. Doar o imbratisare si gata, m-a condus intr-un loc retras, in care trebuia sa-l asteptam pe Dean ( avea ceva treaba, din cate am inteles ) . Super, o ora. A fost suficient cat sa-mi pierd rabdarea. Cand m-am ridicat sa plec, o silueta destul de .. ( nu gasesc un cuvant potrivit, scuzati-ma ), un par aranjat pe o parte,  niste gropite, ochi albastri, camasa albastra ( ma credeti sau nu, m-am asortat cu Dean fara sa vreau ), era pur si simplu o bombonica de baiat. Cine ar fi crezut ca o sa arate asa bine in realitate ?
Acum dupa aceasta descriere, puteti sa va dati seama de gustul meu. Blond/saten, ochi verzi/albastri, inalt si sa ma faca sa zambesc, iar Dean, avea.. cv-ul potrivit pentru " tipul meu ". Un buna si o imbratisare, o strangere de mana si un nume rostit, nimic in plus si deja ma indragostisem.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 10, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Căprui - albăstruiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum