/ Jungkook szemszöge/
- Jimin nagyon furán viselkedik mióta hazahoztuk, egyfolytában valami Sugáról beszél - mondtam Namjoonnak aki előttem áll.
- Hát igen, ez igazán fura, nem kéne valami pszichológust hívni hozzá? - kérdezte Namjoon rá nézve.
- De , hívhatunk - néztem rá vissza.
- Akkor mindjárt hívok valakit - vette elő Namjoon a telefont és kiment telefonálni.
- Nemsokára itt van, régi jó barátom, lehet ismered te is, gyerekkori barát, Jackson - tette el Namjoon a telefont.
- Asszem ismerem - mentem oda az ajtóhoz mert közben kopogtak.
- Szia Jackson - nyitottam ki az ajtót és beengedtem.
- Szia Jungkook - köszönt vissza.
- Cső tes - köszönt neki Namjoon.
- Cső - pacsizott le vele.
- Na hol van az a Jimin akkor beszéltél? - nézett körbe Jackson.
- A szobában, nyugodtan menj be hozzá - mutattam oda.
Jackson el is indult.
/ Jimin szemszöge/
Arra lettem figyelmes hogy valaki kopogott.
- Gyere - szóltam neki.
Az ajtón belépett egy számomra ismeretlen alak...
Ki ő?- Ki vagy te? - néztem rá.
- Jackson Wang pszichológus - mutatkozott be.
Várj... Egy pszichológus??
Miért????- Park Jimin - mutatkoztam be én is.
- Hallottam hogy valami Suga nevű emberől beszélsz egyfolytában. - vette elő a lapjait.
- Te talán ismered? - kérdeztem tőle.
- Persze... Egy régi munkatársam volt aki már rég meghalt , azóta fent van az égben nyugodtan - eresztett el egy könnycseppet.
Meghalt??? De várj... Akkor lehet nem ment fel az égbe hanem démon lett és mi nem is szellemet idéztünk meg hanem démont??? Pedig mondták is hogy ezzel nem szabad szórakozni....
De akkor hogyan jött hozzám vissza? Talán vissza tudta venni az emberi alakját? És ha most is köztünk járkál valahol és engem keres??- Jimin jól vagy? - nézett rám Jackson.
- Mi?? Jah igen csak elgondolkodtam - mosolyogtam rá.
- Értem, mi lenne ha holnap vissza jönnék? Mert már elég késő van - állt fel Jackson.
- Nekem jó - feküdtem vissza az ágyba ahol voltam.
- Akkor addig szia Jimin - köszönt el.
- szia - köszöntem el és kiment az ajtón.
/ Jungkook szemszöge/
- Na hogy sikerült? - kérdezte Namjoon.
- Nagyon sehogy mert eléggé fáradt, majd holnap vissza jövök, remélem addigra kipihenni magát - ment az ajtóhoz Jackson.
- Szia - köszöntem el.
- Cső - köszönt el Namjoon.
- Sziasztok - ment ki az ajtón.
/ Jimin szemszöge/
Hol lehetsz Yoongi?
Kérdezgettem magamba a választ keresve.
Viszont megszomjaztam szóval felálltam és kimentem inni.
Miközben ittam éreztem hogy valaki néz.
Mikor vissza értem lefeküdtem az ágyba, majdnem elaludtam mikor éreztem hogy valaki mellém fekszik...- Hiányoztam? - kérdezte Yoongi....
YOU ARE READING
Távozz tőlem démon!!! /yoonmin/ /Befejezett/
Paranormal-T... te.. te mi vagy? - kérdeztem tőle félénken és dadogva. -Démon - mondta és fekete lett a szeme. Na az biztos nem kontaktlencse. !!!FIGYELEM!!!! -trágár szavak. -18+ 16+ os jelenetek. -Erőszak. ☯ 2021.01.23 - 2021.08.10☯