Teraźnejszość

7 0 0
                                    

Kiedy już trochę opowiedziałam o przeszłości powinnismy wrócić do teraźniejszości. Teraz oboje mają 13 lat, Elizabeth wyrosła na Piękną dziewczynę o długich ciemnych hair jej skóra delikatnie ściemniała. Ubiera się w dopasowane bluzki i spodnie, ma swoją ulubioną bluzę w której chodzi na codzień. Jest koloru szarawego ma pięknego motyla na przodzie bluzy nosi dużą czarną torebkę ze sobą. A jeśli chodzi o Alexa wyrósł na przeciętnego chłopaka o bardzo "interesującej"fryzurze, jest dosyć niski ma 1,50 wzrostu, ubiera się w szerokie koszulki i również szerokie spodnie nosi trampki. Można powiedzieć że jest prawdziwym dresem.
A ja... cóż
Mam krótkie blond hair mam również jak Elizabeth delikatnie ciemną karnację ubierana jestem w szeroką białą koszulkę i (Dźinsy).
Noszę czarną bluzę z białym motylem na przodzie bluzy. Omijając nasz wygląd
Tak jak mówiłam wcześniej minęło 10 lat chodzimy do 7 klasy podstawówki dobiłaś doszyły dwie  dziewczyny bliźniaczki jedna z nich nazywa się dżesika ma krótkie ciemne włosy do ramion nosi obcisłą bluzkę jak i spodnie nosi również białe trampki natomiast druga bliźniaczka nie różni się aż tak bardzo od pierwszej bliźniaczki nazywa się Emily ze swoją siostrą  bliźniaczką różnią się tylko i wyłącznie charakterem dżesika jest spokojna miła ale czasami bardzo uparta natomiast Emily jest bardzo odważna i ma tupet...

Kolejna części już nie długo ...

Wystąpili: M jako Elizabeth
I jako Alex, M/Z jako dżesika
N/Z jako Emily, ja czyli autor jako Rose
Autor powieści:Emila P.

Ciąg dalszy dzisiaj ...

Elizabeth i AlexWhere stories live. Discover now