JK chu audition room ah chuan a rawn lut a tae leh soobin chu an lo inhnial leh mek tawh bawk a
Tae chuan tunge lo lut leh tih chu a ngai pawimawh tawh chiam lo a chhan chu a ning tawh a ni hetia nileng a mi audition lo judge vel hi.....mahse judge a nih ang in lo lut chu tunge tih hriat tum chuan a en a....jk a hmuh chuan eng emaw ni tak hian a awm ni e a hmel leh taksa vel khan a hip miau a lawm.....
Tae chu jk chuan a mit ah tak a en a tae chu lai tak chuan a lo hawi sawn a jin chuan jk hnen ah chuan a film channa a mi tur chu tichhin tur chuan a ti a....Tae cu a laih nasat em vang chuan a sa hat2 thei chuvang cuan mark hnen ah washroom a akal tur thu hrilh in a thutna atang chuan a tho a kawngka lam pan a tum mek lai chuan a kut ah chuan jk cuan a rawn chelh a "tinge tukin zingah ka hriat loh a ilo chhuah ,ngati nge min pehhel i tum reng ka ta i nih hi ka ta khawngaih tak in ka bul ah awm rawh" tae cuan mak ti lutuk chuan jk chu a en reng a....
Jin chu rawn tawng in "a tha lutuk,rawn ti tawh zawng² ah chuan ila ti tha ber" a ti a....tae chu a hamhaih em vangin ala che theilo jk chuan tae chu en in "ka tihpalh ka ti hamhaih viau che em atak ang thei ber tur chuan khatia ka tih a ngai sia"a ti a
"a pawilo a tha vek e"tih pah chuan kawngka lam chu a pan nghal a....a kal hnu chuan jk chuan "cute lutuk mai" tihpah chuan a nui a
tun ah chuan audition zawng2 an zo tawh a mark, jin leh tae chuan soobin leh novel chan tur buaipui turte chu an thu khawm a jin chu rawn tawgin "keichu kai lema chang tur chuan jungkook kha a tha ka ti chuan leo lem ah chuan sunoo chang ve thung se enge in ngaihdan"
"nia an ni 2 hi an tha ang, anih tae nang enge i ngaihdan" mark chuan a rawn ti a
Tae chuan"tha in ang2 kha a ni mai "......jin chu rawn tawngin "a nih chuan an ni 2 chu ni mai rawh se "
Skip
Vawin ah tae novel ziah an chan tur kha pathian hnen ah tha taka an chan theih nan dilna hun an hmang a
JK pov
Vawin chu kan kan film chan tur Pathian hnen ah kan hlan a,ka thlen atang ka film chan tur novel ziak tu kha ka zawnga ka la hmu theilo reng2.....
Kan film cham tur hi lar chan hma atang a lar nghal khop mai a ziak tu hi a lar abakah a changtu tur te hi kan hmeltha ve bawk em a ni ka in ngaihtiah neuh2 lai chuan sunoo chuan min rawn nghawk a' kaw rawh thla la ang bak ah saw fan an awm a nia chuvangin inpawh tak anga kan awm a ngai a nia' a tih chuan ka rilru tak chuana kalo eilo nasa mahse thla chu ka lakpui ta tho....
ka hawi kual ka hawi kual chu kan piah a tae phone bia a lo ding chu ka hmu ka nui ver2 mai nia khami ni audition ni atang khan tae hi ka ngaihtuah reng mai.....
Tae chuan kan piah a coffee dawr aha lut ka hmuh chuan ka pan ve nghal a ka manager jimin min auh na pawh ka ngaipawawh hman lo tae biak ngei2 ka duh tlat a ni
ka va lut chu tae chu coffee in pah hian phone a lo khawih a bulah ka va kal nghal "chibai le tae" kun pah chuan ti a
Tae chuan jk a hmu chu mak a ti bawk si leh lai bawk si chuan "ooohhh jk enge heta i rawn tih a engtin nge ka awmna i hriat?"
Awiiii zanin chu sei deuh ka ziak thei thlawtlo a ni
vote kha aw please in😁