ajeeb btein

96 4 5
                                    

Kehte hain ye zindagi 4 din ki hy..isko jitna enjoy kr sakte ho krlo..mgr kbhi ye socha hy k 4 din k bd kia hoga..marne k bd kia kroge.kia jawab doge, k bs 4 din mile the wo bhi maze kr k agaye..wese ye 4 din ki to lgti hy..mgr kbhi kbar kisi ko ye 4 din bht bhari parhate hain..insan pyar ka bhuka hota hy..jaha mile wahin khecha chala jata hy..ab wo pyar jesa bhi ho.kch log hote hain jin ko kush rehne ki zarurt ni parhti wo khud hi kush rehte hain..mgr kch log,jin ko kush hona parta hy..kisi se kushi mango to wo kbhi ni dega..jb tk k ap kch na kro uske liye..(sb insan aik jese ni hote).dunia m ane k bd dunia ka andaza hota hy..socho to dunia m insan kb ata hy..jb insan paida hota hy to wo dunia m ajata hy? Nhe wo dunia m ni aya hota..duniya m to jb ata hy jb usko dunia ka pata chale ,uska samna ho..har koi iska samna ni kr pata..zahir hy dunia m bht mazboot log bhi mojood hain.jo dusron ko torne m mahart hasil rkhte hain..r kch log jo br br tot jate hain wo hi log hote hain jo ya to bht ache bnjate hain..ya bht bure..m kehta hun ache bn jao..jo tote unko joro..totne walon ko bachao..kese? Pyar dene se...q k insan pyar chahta hy sirf..r pyar to sb kch jor deta hy..wqt r pyar.bs ye do cheezein do.r phr dekho agla bnda kese thk hota hy..asan ni hy ye krna..pyar ko smjhna asan ni hy..mgr smjh jao to ap usse kch bhi kr skte ho..mostly larke jo k larkiyun ko smjh jate hain asani se..ye wo larke hote hain jin ko samjh hoti hy larkiun ki feelngs,unki soch r bht kch.jis ko wo apne hisab se dhaal skte hainphr ya to wo PLAY BOY typ bn jate hain jo sirf khelte hain dilon se.ya phr wo jo sambhlte hain dilon ko.....q kay they r man..r is lafz ko najane q is duniya ne bht charhawa diya hy..jbhi wo havi hain sb pe...mgr agr ye soch rkhne wale agr tote hoe dilon ko jorne lg jaien to kia ghum na mit jaye is duniya..ye mumkin hy yaar..kisi ka ghum door krna kisi ka dil jorna..ye mumkin hy..pyar..bss r wqt...dosti sahi tariqa hy kisi ka sath dene k liye..q k jb tk apke sath aisa kch na hojaye apko ni pata chalega k ghum kia hota hy..dil ka totna kia hota hy..jb ye hojata hy na to phr pata chlta hy ye zindagi jo k sirf 4 din ki hy itni lambi q lg rahi hy..ya to wo khud khatm kr dete hain ya aik zinda lash bn k reh jate hain..akelapan pasnd hota hy..khud hi rona ajata hy..hasne ka dil ni chata r agr haste bhi hain to aik fake smile hoti hy wo bss r kch ni..ahsta ahsta khtm hote jate hain...r jin k pas ye hunar hy wo aise logon ko bacha bhi to skte hain...asal m ye jo dunia r isme bsne walee log hain na.bht zalim hain..kisi ki kushi brdasht ni unko.kisi ka jeena brdasht ni..mgr m kehta hun apni kushiyan apna mood apna dil har kisi k samne express mt kro..inko apni khushiyun ka haq mt do.wo kn hota apko ghum de..apne dil ko apne cnteol m krlo phr lyf aisi set jayegi k yaqin ni ayega.apne hisab se chalana dil ko bht mushkil hy isko sekh lo to har wqt kush rahoge..kisi ki bt ka asar ni hoga tm pe....kbhi kisi ka dil ni toro q k us ki udasi aik din tm ko tor degi..wo to sambhal jayega mgr phr tm kese smbhaloge...isi liye behtr h k dusron ko sambhalo..tmhara dil bara hojayega r isme kushiyan bhrni shuru hojaeingi khud..q k tm bht acha kaam kr rahe hoge..usdasi mitaow..kisi ko akela na choro..sb ko wqt do..q k zindagi ne tmko abhi gum ni diya? Mgr tm sbr kro.wo tmko ghum zarur degi..phr ehsas hoga..r agr tmne kisi ko sambhala uska sahara bn gaye to agr tm tot gaye to wo tmko zarur sambhlega.q k tm uska sahara the...ab wo tmhara hoga..
Pyar sirf  "i love you janu baby shona" wala ni hota bf gf wala ni hota..doston wala pyar ziyada acha hota hy..soo plz ye na krna k agla tmko glt smjhe...dosti kro dil se kro...naraz mt ho maaf kro..drguzer kro..jitna kr skte ho usse ziyada kro..glti ho ya na ho..dosti krna asan hy nibhana bht mushkil...zindagi hy bhe guzarni hy guzaro is trhan se k koi ghum na ho bd m..bs kishi hi kushi ho..tmko bhi..r dusron ko bhi tm se..khud aochna r krna sekho.take phr dusron ko blame na kro...aik bt zindagi m hamesha yd rkhna..kisi se tawqqo(expect) mt rkhna..kisi se bhi ni ...kushi ka raaz hy ye.......:-)

untold truths (dunia)Where stories live. Discover now