Jb insan kisi pe khud se b ziyada bharosa krne lge to wo ziyda tr pyar m bdal jata hy..or ye pyar aik dafa ni kai br hoskta hy q k ye pyar hota hi ni hy..pyar to hojata hy khud..han pyar kiya b jata hy..fark hy mgr dono m bht..mgr ye jo bharose wala pyar hota hy ye dosti bharosa sb kharb kr skta hy..q k pehli bt ye pyar ni hota ye aik likness keh skte hain kisi k sath tym spnd krna itna to phr ye wala pyar ho hi jata hy..mgr ye kch arse ka hota hy..agr wese hi kisi or pe ap usi trha bharosa or tym doge to ye pyar phr se us shks k sath hojayega...aj kal ki dostiya forn pyar m bdal jatin hain nd its not gud at all...mostly larkon ko blame kiya jata hy mgr nahe.sirf unki galti ni hoti..*tali to dono haton se bjhti hy na* agr larka iqrar kre is #socalledpyar ka to iska mtlb ye ni k larke ka qoosur hy..larki agr aj ni to kal zarur man jayegi..or kch arse m lariyan jhagre ye wo(many many reason) jiski waja se dosti se b hath dhona parega..aj kal ki generation m ye bff, gf ,bf , relation,brekup,patchup etc nam k words bht aam hain..jo in words se door hy wo *mummy daddy* kehlata hy.i think tht mummy daddy person is btr thn these ppl...aj kal to aik k bd aik rel hota jata hy...aik gya dusra aya dusra gya tesra aya...aik gya to uska ghum mitane k liye dusre ka sahara liya phr kch dinon m wo b wesa hi nikla..."NO" ager isi trhan hoa to sb aise hi nikleinge...cuz yar jb ye pyar hy hi ni to chalega kese..kese wo dono sath raheinge zindagi bhr..m sb cases ki bt ni kr raha mgr mostly aisa hota hy..kch larkiyan hotin hain jin k sath ye hota hy aik br....to unka bharosa hi uth jata hy pyar se dosti se yrr socho to sahi kch..halanke aisa ni hy..jo sacha pyar krne wala hota wo koi apne mathey(forehead) pe likhwa k ni ata k m sacha hun wese hi jhoota b..arre bhe kch log to aik k bd aik rel krne k bd b smjhtey hain k ab sahi hoga ab sahi hoga..bhai kbi sahi ni hoga..jitna b acha chun lo end wo hi hona hy cuz it's the same proces repeating ...soo girls ye sb krne k bd dpres hone se acha hy k na kr k kush raho/..jin k sath hgya wo ye sochein k han dono galt the..ye umer b ni thi or hum galt rastey pe chale gae..mt yd krna uske jumle jo usne rel k tym pe bole..wo jhootey ni sache the mgr ye bt usko b maloom ni thi jbi sache the...mgr dekha jaye to jhootey the..or jin k sath ni hoa wo sabaq hasil kr k mt krein ye sb...waja koi b ho rel totne ki..basic ye hi sb kch hy..or han sirf girls nhi boys bhi..yaar chordo forn kisi k pyar m parna..itni jaldi to comp b bnd ni hota jitni jaldi tumlogon ko pyar hojata hy..agr hogya to socho us larki ne tmko apna sb kch mana hy ub unki izat tmhare hath m hy to koi aqal mndi ka kaam kro bhai..sincere raho usi k sath..apni jaan ki bazi lga k us rel ko acha bnao.....jis bt se larai ho ya jo bt ho main usko jald se jald khatm kro..tmhare rel se imp ni hogi wo I am sure...baki sb apni marzi k malik hain mgr jo krein soch smjh k krein q k dunia m sirf ye hi kaam ni reh gya...so jo hogya usy bhul jao or ankhein khol k age brhtey jao yar zindagi bari lush hy iska aik aik lamha tafri m guzaro...bht maza ayega..sb se bari bt ignor krna maaf krna sekho age brhna sekho..jisne ye krlya wo kbi zindagi m kbi ni harega..:)
{"set6
YOU ARE READING
untold truths (dunia)
Randomhey readers,ye jo m likh raha hun ye bs btein hain jo m apse share krna chahta hun.na ye story hy na isko parhne m maza hy..ye wo btein hain jo is dunia m akser dekhi,suni or karin jatin hain.