Het was nog een maand tot de tour begon en morgen zou de nieuwe cd uit komen.
De fans waren heel erg enthousiast over de samenwerking en konden niet wachten tot de CD uitkwam.Harry p.o.v.
Vandaag zouden we naar het eindresultaat gaan luisteren van onze nieuwe cd, ik ben echt benieuwd!
"Ik moet gaan Fleur" zei ik
Oh jammer, veel plezier lieverd!
En ik gaf haar een kus en ging de deur uit.
*in de studio*
Ik was zoals gewoonlijk een paar minuten te laat. En toen ik binnenkwam vroeg Louis;
"Waar heb jij uigehangen? Je bent 10 minuten te laat!"
"Ughh, het verkeer werkte niet mee en ik ging iets te laat weg, sorryy guys!"
"Maakt niet uit hoor Harry" zei Gary.
Ik ging iedereen langs om een hug te geven.
En iedereen raakte een beetje in gesprek. We waren allemaal heel excited voor onze tour en we konden niet wachten om onze nieuwe nummers live te spelen.
We hadden al heel wat tour repetities op zitten. En het ging super goed!"Goed!" riep Gary, "laten we maar is gaan luisteren naar onze mooie CD"
"Goed idee" zei ik.
Gary zette de CD op en we zaten lekker te luisteren totdat er opeens iets heel raars gebeurde.
Er kwam een meisje gillend naar binnen rennen met onze bewakers er achter aan. Ze had een bebloed gezicht en zag er heel eng uit.
We schoten allemaal een meter de lucht in en renden allemaal naar achter.
De bewakers grepen haar net mis en ze rende op Harry af. Ze begon hem te slaan, te schoppen en krabben.
Harry dook weg, maar het hielp niet. Hij voelde iets scherps langs zijn arm gaan, maar hij was zo in een gedoken dat hij het niet mee kreeg.De bewakers grepen dit keer wel raak en trokken het meisje naar achter, weg van Harry en de jongens.
Harry zat letterlijk op de grond te huilen en zayn dook meteen op hem af om hem verder naar achter te trekken.
Ondertussen werd het meisje weggetrokken door de bewakers en het werd weer rustig in de studio.
"Hee Jason en Howard kunnen jullie even helpen om harry op de bank te krijgen" vroeg Zayn
"We komen eraan!"
Harry werd op de bank gezet en Zayn keek naar zijn verwondingen.
Ik zag er erger uit dan het was, maar dat kwam omdat het nog aan het bloeden was.
"Volgens mij had ze iets scherps mee" zei Harry, "want er zit een diepe snee in mijn arm en dat waren niet haar nagels"
"Ik denk dat we even naar het ziekenhuis moeten voor die snee Harry" zei Howard
"Neeeee, niet het ziekenhuis, ik haat het daar.."
"Als je niet leeg wil bloeden, moet het wel," zei Louis.
"Ughh, oke dannnn.." zei Harry.
"Wie gaat er mee?" Vroeg Gary
Ik denk dat Howard en Zayn wel handig is en misschien een bewaker.. zei Niall
Goed idee, stemde Zayn en Howard in.
Er kwam een bewaker binnenlopen en vroeg of alles oke was, we legde uit wat er aan de hand was en we gingen onderweg naar het ziekenhuis.
*een paar uur later*
Zayn p.o.v.
We hadden besloten om niet meer naar de studio te gaan en meteen naar huis te gaan.
We gingen eerst langs Harry zijn huis.
We belde aan, want Harry was zijn sleutel vergeten.
Fleur, zijn vriendin, deed open en schrok zich kapot toen ze Harry zo zag staan.
"Wat is er met jou gebeurt?" Vroeg ze
"Is het heel erg als ik dat binnen uit leg, ik moet even gaan zitten" zei Harry
Ja ja, kom maar!
Toen we in de huiskamer zaten, legde we uit wat er allemaal was gebeurd.
In de auto kwamen we er achter dat Harry ook een snee in zijn buik had. Hij had er niks van gevoeld omdat alles al genoeg pijn deed.Hij had al pijnstillers gekregen, maar het was nog niet helemaal ingewerkd.
Howard en ik hadden het hele verhaal verteld, want Harry kon even nog niks uitbrengen."Wat een vreselijk kind zeg" zei Fleur.
"Ja dat vonden wij ook" zei ik.
Na een half uurtje moesten wij echt gaan en we vroegen of Fleur het alleen verder kon.
"Ja hoor! Gaat lukken!" Zei ze.
Doeii Harry, wordt snel weer beter, en doei Fleur! Zeiden Howard en ik.
Harry p.o.v.
Ik voelde me vreselijk en die pijnstillers begonnen ook al niet werken.
Fleur kwam naast me zitten en ik sloeg mijn goede arm om haar heen, en er schoot een pijnscheut door mijn lichaam heen.
"Ehh, Harry, je hoeft je echt niet stoer te houden tegen mij, als het pijn doet moet je zitten wat voor jou het fijnst is, zei Fleur."
"Nee nee het is goed zo," zei ik
"Harryyyy?? Wees eerlijk!"
Oke oke! En ik ging anders zitten.
~
Fleur was eten aan het koken en de pijnstillers begonnen eindelijk een beetje te werken.
Na het eten gingen we samen douchen, ze schrok echt van de snee op mijn buik en om haar tot rust te brengen gaf ik haar een knuffel.
Ze begon te huilen"Sstt, schatje wat is er nou? Het is niks ernstig," zei ik
"Gewoon alles bij elkaar vandaag, ik kan het gewoon niet meer inhouden" zei ze
"Het is niet erg schatje en ik knuffelde haar stevig, ook al deed het zeer."
Voor dat ik naar bed ging nam ik nog wat pijnstillers en ik was blij toen ik in bed lag, met mijn allerliefste naast me.
Ze legde haar hoofd op mijn borst en zo vielen we in slaap.
'S nachts werd ik wakker van de pijn, van mezelf mocht ik niet bewegen, Fleur lag nog steeds op mijn borst en ik wolde haar niet wakker maken.
De pijn werd heviger en ik begon zwaarder adem te halen.
Fleur werd wakker en vroeg,
"Harry is alles oke?"Ik kon niks uit brengen en Fleur ging recht overeinde zitten.
"Harry, vroeg ze nog een keer"
Ze deed het licht aan en ik probeerde om te gaan zitten, Fleur haalde een glaasje water en pijnstillers.
Ik werd weer wat rustiger en Fleur kwam tegen mij aan staan, ik zat op de rand van het bed. Onze hoofden tegen elkaar.
"Harry, je kan me altijd wakker maken voor dit, echt!"
"Ja ja ik weet het!"
Ze gaf me een kus en we gingen weer liggen.
{ ik hoop dat jullie het goed vonden, niet alles klopt, ik heb ook dingen zelf verzonnen, hope you like it!! }
JE LEEST
Twee bands
FanfictionDit verhaal gaat over 2 bands, One Direction en Take That. De 2 bands ontmoeten elkaar en maken een plan om samen een cd te maken en samen te touren.