bila dah sampai di library osaka nakanoshima.soyul bangun dari tidur.soyul letak tepi jaketnye yang berada di paha.semua pelajar dan guru keluar dari bas.
cikgu shoo:sekarang berada di library osaka nakanoshima
soyul:cantik jugak tempat ni cikgu
cikgu shoo:aah.ok dekat sini boleh baca buku dan beli buku.macam2 ada, janji jangan buat bising.fhm!
pelajar:nae
pelajar masuk.soyul pergi ke horror story sebab dia suka baca cerita hantu.taejoon pulak pergi ke sad story yang bersebelahan dengan almari horror story.tengah taejoon dan soyul selak buku tepat2 ruang kosong terbuka .mata bertentag mata.minah terus cergah soyul
minah:kau buat apa ah
soyul:cari buku la.nak beli (selak buku)
minah:aigoo~~pandai tipu orang
soyul:tipu apa pulak
minah:kau ni usha si taejoon tu
soyul ketuk kepala minah guna buku.
soyul:aku datang sini bukan nak bercinta
minah:sakit ah. ye ah tu
soyul:malas aku nak layan kau
soyul amik beberapa buah buku lalu jalan ke kaunter.soyul keluarkan duit dia bayar pada akak kaunter tersebut.taejoon mengambil buku di rak horror movie.lalu bayar di kaunter.selama satu jam di library mereka bertolak ke tokyo.soyul memakai earphone dan mendengar lagu.minah pula sebok berselfie dengan hyeri.soyul terdengar ada orang bising.kuat betol.dia bukak earphone.dia tahan geram.bila muka dia nk dekat meletop dia marah yuna terkinja-kinja depan taejoon.saja cover depan taejoon.menyanyi la apalah.padahal nak tengok taejoon.elok2 tempat duduk kat depan tetibe pergi dekat belakang.
soyul:aigoo~~kau ni terkinja-kinja macam berok kenapa
yuna amik phone aku dia bukak video aoa shor hair.yuna menari macam nak tunjukkan badan dia dekat taejoon.taejoon tak layan.dia dengar lagu.chen pulak tidur macam biasa.
soyul:aigoo~~dalam bas pon nak menari?pergi duduk tempat.pemandu bas nanti marah korang bising.cikgu pulah tidur.hormat la sikit (lantang suara soyul)
yuna takut terus dia bagi fon dekat minah laku duduk tempat.30 minit kemudian bising balik.
YOU ARE READING
NICE TO MEET YOU (malay ver)
Fanfictionkelas 4D pergi ke lawatan jepun..hehehe mianhe sinopsis tak panjang sebab x tau nak buat.tunggu cerita NICE TO MEET YOU published=13/4/2015 end=20/6/2015