+ Special Chapter After 2 Years ( For You <3 )

572 56 10
                                    


eun.j :

hai.

i like you

do you like me?

...

the hell

sampai hati seen :( 

jk.jeon :

...

kita? dah? kahwin?

but sure

i love you too

eun.j :

:3

who says that i love you?

i said, I like you

...

oh lupa

you love lia—

HEHEHE

[ SEEN ]


" ack ! woi sakit ! "

digigit tangan sasa milik suaminya. suka hati je belit leher dia ! sakit tau !

dipandang suaminya tidak puas hati.

" tahu sakit. gedik cakap macam tu kenapa. benda lama pun nak ungkit. campak dalam laut kang. "

eunbi tersengih. tangan suaminya dipeluk.

" jungkook , saya gurau je. chill chill. "

suasana kembali sunyi.

" lmao , tak sangka kita kahwin sama sama. padahal dulu awak bukan main reject saya. padan muka , karma is real , dear husband. " eunbi menjelir lidah.

jungkook menahan geram. haih , comel betul isteri dia ! digomol pipi isterinya.

eunbi menepis. diusap pipi yang digomol oleh jungkook. suaminya cuma menayang sengihan mengejek. siapa suruh comel sangat ?

" karma pun , saya bahagia. tak sia sia saya kena serang dengan kawan kawan awak. insaf dah. " jungkook mengusap dada. takut bila ingat balik.

kalau diserang secara baik tak apa juga. ini sampai bawa kayu , haih takut juga ! kadang memikir jika sahabat sahabat isteri nya itu betul perempuan atau gangster.

eunbi mengeluarkan tawa. gila , dia tak boleh lupa reaksi jungkook ketika perkara tersebut berlaku.

padahal cuma salah faham. ketika itu jayeon bawa kayu kerana pakciknya kala itu perlukan kayu untuk membuat sesuatu.

time itu juga mereka bertembung mata dengan jungkook , time itu juga mereka serang jungkook atas perkara yang pernah berlaku antara eunbi dan jungkook.

" tapi kan , bukan awak dulu reject saya ? kenapa boleh kahwin eh ? "

" sebab time tu saya bosan , saya kahwin la dengan awak. " selamba jungkook menjawab persoalan eunbi.

eunbi menahan geram. dicubit lengan suaminya.

" betul betul lah bodo. "

jungkook ketawa besar , " betullah. ingat orang tipu ke "

rambut jungkook ditarik. terpekik kesakitan lelaki tersebut.

" ack , ish ye ye. i fell in love with you. "

eunbi melepaskan tarikan tersebut. diam , menanti ucapan jungkook.

" time tu aku baru tahu nombor tu nombor awak. so from then on , i started looking at you. watched you from the far. kinda hurt when you didn't look at my way , instead kau having fun with your male friends. "

jungkook merehatkan kepalanya di atas peha eunbi.

" lepas tu aku try minta tolong cousin aku yang rapat dengan kau. then it hurts so much when you look at me with that blank stare when you're so used to look at me with full of love in the past— "

" at first i don't know perasaan tu real. but then i realised , i love you. tamat. "

eunbi mengangguk kepala. rambut jungkook diusap perlahan.

" isn't it weird for you to marry with someone you don't love ? "

jungkook menghembus nafas geram , " I told you , I love you. "

eunbi tersengih nakal , " tak dengar. tertidur time awak bercerita tadi. "

tawa dihambur.

" you know what , after you cursed me and said that you hate my guts for confessing my love to you , i told myself that i should move on from you. because what you've said before really hurts me. and boom , saya berjaya. but then , when i saw you dekat rumah cousin you , I can't stop my heart from falling for you again. "

jungkook terdiam. eunbi pula mengukir sengihan , " oh , saya suka awak balik sebab awak nampak handsome time tu. maaflah saya ni lemah sikit kalau nampak lelaki handsome. "

eunbi menghambur tawa selepas melihat wajah masam jungkook.

seketika kemudian , jungkook mengukir senyuman sinis , " well , thanks to my handsome face , awak sudi berkahwin dengan saya. terima kasih atas pujian yang awak  bagi tadi. "

bibir eunbi dicium sekilas sebelum jungkook bangun meninggalkan eunbi keseorangan di atas sofa ruang tamu.

E N D
.....

hi , it's me again. so, here, special chapter for y'all.

i know it's too suddenly tiber je kan ha tapi tula , buat jela special chap untuk book ni haha

I'm not good at romance, forgive me if it's too hm hambar atau cringe atau cheesy atau cliché.

terima kasih kepada awak semua yang sudi vote dan komen book ni <3

I love you all infinity

please do support my other stories ehe <3

2019 - 2021

[ C ] Chat ↺ Jeon JungkookWhere stories live. Discover now