1 rész

58 9 2
                                    

( Kérlek a zenét, majd minden résznél kapcsold be, mert úgy lesz igazán erőteljes a könyv. Köszönöm) 

Namjoon szemszöge 

A fáradtság vett erőt rajtam. A hajamba túrva mentem lassan a lift felé. Megnyomtam a gombot, aztán, amikor nyílt az ajtó beléptem. Becsukott szemmel álltam a falnál, és hallgattam a gépezet halk zúgását. 

Lassan a földszintre értem. Kiléptem a kabinból, és  mentem a parkolóhoz. A kocsimat megkeresve nyitottam ki. Beraktam a táskámat, beültem én is, és elindítottam a járművet. Kihajtottam onnan, majd hazafelé vettem az irányt. 

Az ég most szürke volt. Nem voltak csillagok, csak az ég, és piszkos fehér hold. Az utat figyelve, gondolkodtam el egy kicsit, aztán sóhajtva hátra döntöttem a fejemet. 

Tényleg nagyon fáradt voltam. A munkám az összes energiámat elszívta, és nem vágytam másra, minthogy otthon aludjak. 

Egy jó félóra kocsikázás után megérkeztem a házhoz. Leállítottam az autót, kiszálltam, és a házhoz  mentem. 

- Megjöttem. - léptem be. 

- Szia Nam. - köszönt Jungkook. Fáradtan néztem rá, majd átöleltem. 

- Szia. - motyogtam. 

- Menj aludni..- veregette meg a hátamat. Egy nagyot sóhajtottam, és bólintottam egyet. 

- Elmentem. - mondtam halkan. 

A szobán teljes sötétség fogadott. Pontosan tudtam, hogy mi merre van, úgyhogy nyugodt szívvel vettem le a pulcsimat és dobtam oldalra. A hajamat még egyszer összetúrtam, majd az ágyba feküdtem. Mindenhol az illatom volt..

/~/

Lassan nyitogattam a szememet. Egy nagyot sóhajtottam, majd oldalra fordultam, és érdekes illat csapott meg. Volt benne az enyém, de volt benne valami más is. Valami édesebb. Valami kényeztető. Ismerős volt, de nem tudtam, hogy kié. Lassan kinyitottam a szememet, aztán pislogtam néhányat. 

Hosszú fekete haj, egy magzatpózba húzódott test, amit a pulcsim takart. Összeráncoltam a szemöldökömet, és felültem az ágyban. Odahajoltam egy megdöbbenve néztem az apró embert. Egy lány. Egy idegen lány? Mit keres egy lány az ágyamba, azon belül az én pulcsimban. 

Halkan vette a levegőt, szemei csukva voltak. Alszik. Lassan kimásztam az ágyból, és néztem őt. Fogalmam sem volt, hogy hogyan került ide. Talán Jungkook tudja. 

Felhúztam a papucsomat, és elhagytam a szobát. Átmentem a másik szobába, és kopogás nélkül nyitottam be. 

- Jungkook. - szóltam rá, mire álmosan hümmögött valamit. 

- Egy lány van a szobámban. - rántottam le róla a takarót. 

- És? Ez nem új dolog. - motyogta halkan. 

- Jungkook, egy idegen ember fekszik az ágyamban. - közöltem neki újra, és úgy tűnik nem igen értette meg a problémát. 

- Csinálj vele azt amit akarsz. - morogta. 

- Nem fogom kihasználni! - akadtam ki egy kicsit.

- Phu, de perverz dög vagy Namjoon. - vágott egy párnát a fejemhez. Megforgattam a szememet, és csak vissza dobtam a párnát, majd ott hagytam. Visszamentem a szobába  és nem tudtam, hogy mit kezdjek a lánnyal. 

Leültem az ágyra, és figyeltem, ahogy alszik. Tuti, hogy Jungkook engedte be, szóval ő tudja. Mozgásara lettem figyelmes, ami azt jelenettette, hogy az idegen megmozdult. Lassan felém fordult, aztán átölelte a kezemet. 

Megdöbbenve néztem, ahogy ölel magához, majd egy kicsit magához húz. Pislogva követtem őt, és feküdtem be mögé. Néztem, ahogy hozzám bújik, mire elpirultam. Olyan lazán viselkedik. Mintha természetes lenne számára. 

Az ajkaimra haraptam, és próbáltam, valahogy lefejteni magamról őt. Hirtelen kinyújtotta a karját, és megfogta a pólómat.

- Mi a? -  néztem döbbenten. Próbáltam lefejteni magamról a kezét. Közvetlen mellette feküdtem, és végre sikerült lehámoznom magamról. Sóhajtva szálltam ki az ágyból. Néztem a pulcsimat, és egy kicsit elgondolkodtam. 

- Remélem más is van rajta..- motyogtam halkan, és odanyúltam, majd óvatosan lehúztam a takarót róla. Pirulva néztem a lábait. Szerintem a pulcsim leér a térdéig, de most fel volt gyűrődve. Jó nem fogom megnézni, hogy van e rajta bugyi. Biztos, hogy van. 

Pirulva terítettem rá vissza a takarót. Néztem, ahogy alszik, és egy kicsit közelebb hajoltam. Arcába néhány tincs hullott, amit elhúztam onnan. Figyeltem a kis arcot, ami most békét tükrözött. 

Visszaleültem mellé, és néztem, majd megint mocorogni kezdett. 

- Oppa. - suttogta rekedtes hangon. Pislogva néztem rá. Egyik döbbenetből, esek a másikba. 

- Nem vagyok Oppa. - mondtam halkan. 

- De..- suttogta , és megfogta a kezemet, majd lassan kinyitotta a szemeit. Hatalmas barna íriszei álmosan csillogtak. 

- Oppa vagy. - motyogta, miközben nézett engem. Az ajkaimra haraptam, és figyeltem a meleg szempárt. Olyan őszinte, és ismerős. Mintha már láttam volna. De hol? A hajamba túrtam, és megráztam a fejemet. 

- Nézd..- kezdtem volna bele. A lány felült, és lassan átölelt. Haja a hátára omlott. Nyeltem egy nagyot, majd pislogva néztem rá. Fogalmam sem volt, hogy mi történik. 

- Oppa. - mondta megint. Lassan a vállára tettem a kezemet, és eltoltam magamtól.

- Nézd. Aranyos vagy, hogy ezt mondod. - mondtam, mire pislogott néhányat, és tovább nézett engem. 

Lassan a térdére ereszkedett, és elém térdelt. Megfogta az arcomat, és lassan közel húzott magához. 

- Oppa. - motyogta, és megcsókolt. Még több pír ült ki az arcomra, és néztem a lányt, aki lassan csókolt. Ajkai puhák voltak, és édesek. Becsuktam a szememet, és furcsa érzésem támadt. Neki bármikor megengedném ezt, de másnak  nem. Ahogy a kis párnácskák mozogtak, egy kellemes meleg érzés futott végig rajtam. 

Lassan vége szakadt a csóknak. Pirulva néztem a szemébe. A szája egy kicsit elnyílt, és nézett engem. A szívem hevesen dobogott, ahogy néztem a lányt. Nem volt mosoly az arcán, csak  engem figyelt tovább. Nézte az arcomat, és lassan kinyújtotta a kezét, majd megsimogatta a fejemet. 

Kifújtam a levegőt, és ahogy az ujjacskái a hajamba voltak, újabb kellemes érzés áradt szét bennem. Más amikor a fodrász ér hozzá, vagy valamelyik fiú túr bele. Lassan húzta a kezét benne, óvatosan, hogy nekem ne fájjon. 

Mintha már éreztem volna, ezt a törődést. Ezt a békét, ezt a nyugalmat, amit az idegen árasztott magából, de nem emlékeztem rá. Nem tudtam, hogy ki ő, mit keres itt, és amit csinál az miért esik ilyen jól. Hogy a szívem miért zakatol ilyen gyorsan , miközben pirulok, mint egy lány.

 Lassan a szemébe néztem, majd hozzám jött, az ölembe ült. Szorosan átölelt a karjaival, és a mellkasomat fúrta a fejét. Néhányat pislogtam, mivel hirtelen ért ez az ölelés. Ránéztem, majd lassan megfogtam az arcát, hogy rátudjak nézni. Szemei most már könnytől is csillogtak. 

- Megtaláltalak Oppa...

- Megtaláltalak Oppa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Elfeledett idegen // Befejezett //Where stories live. Discover now