Probléma probléma hátán...(2/1)

125 9 0
                                    

....ébresztő visitás előtt keltem... Nem tudom hogyan, egyszerűen csak sikerült ... Nagy örömömre kikászálódtam takaróm alól, majd egyenesen a fürdőbe vettem az irányt... Lámpa fel, és mélyen belenéztem a tükörbe, majd egy fél perc sem telt bele, mikor eszméltem hogy AZTA ROHADT!!! Sipítoztam magamba, miközben szörnyülködtem magamon... Szemeim az ötszörösére dagadtak, valamint karikáim sem kíméltek meg attól, hogy csak szempillasiprált használjak... De hogy mindezt feledni tudjam, kinéztem a fürdőszoba ablakomon, és észleltem hogy az időjárás sem kedvez.... Nem esik az eső, de elég borús idő van ahhoz, hogy egész gyorsan rájöjjek: itt bizony vihar lesz... Az egész eddig történt borzadályokból az ébresztőm zökkentett ki, amit elfelejtettem kikapcsolni mielőtt a fürdőbe jöttem volna... Gyors felvettem az egyenruhámat, és trappoltam le a konyhába Ahol észleltem, hogy az anyámnak nevezett, Valakot (az apácát) megszégyenítő démoni nő már távozott szeretet teljes otthonukból... Kivettem a hűtőből a kaját, amit berektam a táskába... 7 óra múlt, alig kereken 20 perccel... Amint kiléptem az ajtón, észleltem hogy a mai nap nagyon nem lesz érdemes szoknyában lenni, de ha alá vették volna akár csak egy nejlon harisnyát, az sértette volna a iskola dress codeot... Lassacskán bezárták a bejárati ajtót, miközben próbáltam nem a tegnapi veszekedésre fókuszálni, és nem elbőgni magamat önszántamból... Egy jó 5 perc mulva, Rekit és langát véltem megpillantani magam előtt...

- Többet sminkeltél mint szoktál.... - Jegyezte meg hűvösen Reki.. Szép lassan elmosolyodott, majd elkezdte huzkodni a bőrt az arcomon..

- Reki... Neee.... Széljel baszod az alapozót..

Langa csak ált és videózott minket, és röhögött...

- Kinek sminkeltél ki magad ennyire?- röhögött továbbra is Langa...

- Először is, senkinek .... Másrészt szerintem jobb ha nem látod az arcom alapozó és corrector nélkül..- Válaszoltam unottan, majd felpattantam a deszkámra és elindultam, de Reki beért engem...

- Mi történt?- Kérdezte arcomat fürkészve, mégis az útra figyelve...

- Csak összevesztem anyámmal...- Nyögtem ki... - Nem nagy ügy- Vágtam rá gyorsan...

- Mit csináltál?

- Csak későn értem haza és nem hívtam érte... És eléggé mérges lett, és lekiabálta a fejem .... Valamint 2 hét szobafogságra ítélt így mostanában sulin kívül nem fogunk találkozni..- Mondtam lehangoltan, majd picit begyorsítottam...

- Merre jártál hogy nem vetted fel neki ?- Kérdezte kék hajú barátunk, aki útközben beért minket...

- Hát... Öhm....

- Huuu... Kinél jártál Júlia?- Kérdezte Reki, eléggé érdekes hangszínnel...

- Csak összebarátkoztam az új osztálytársammal.... Ennyi az egész... Jah, és előre nézz mert neki mész az oszlopnak...

- Kösz hogy figyelmeztetsz, de én is tudok az útra figye....- És nem tudta befejezni, mert neki ment az oszlopnak...

- Minden oké?- Nyújtottam kezem, élénk piros hajú barátomnak....

- Azt..... Hiszem... - Válaszolta, miközben segítettem neki felállni.... Eléggé jól hátraesett, ami sanos vagy nem sajnos, de segítette kerülni a témát egy kis időre.... Igaz, Reki eljesen olyan számomra mintha a bátyám lenne , de nagyon nem szerettem vele lelkizni.... Nem tudom, de ő olyan.... Nem az a lelkész tipus.... Az ilyeneket Langának szeretem kiönteni.... Ő nyugodtabb valamivel, és chillesebben tudja kezelni ezeket a helyzeteket....

- Nah, de.... Vissza térve a témára.....

- Aki utolsónak ér oda a suli kapuhoz, az fizeti a kövi hamburgert!!!- Kiáltottam el magam, mielőtt belekezdhetett volna a téma tovább boncolásához... A verseny vesztese pedig nem más mint......* Dobpergés* Ééén.... Hát ki más? De most viccen kívül... Még langa is gyorsabb volt....

That bitch next doorWhere stories live. Discover now