Baari-ilta

142 4 0
                                    

Olin baarin vieressä polttamassa tupakkaa, kun näen semi pitkän, pitkähiuksisen blondin kävelevän minua kohti. "hei onks sul heittää röökii?" tämä pitkätukkanen blondi kysyi minulta. "juu on, tossa" sanoin tälle blondille miehelle. "mitäs sä täällä teet yksin?" tämä mies kysyi minulta. "eiku mun frendi lähti just, ni jäin tähän viel röökille." sanoin tuolle miehelle vähän ihmettyneenä. "läheks mun kaa kaljalle viel toho? Mä voin tarjoo"  tuo ihmeen söpö mies kysyi minulta vähän epävarmalla äänellä. "totta vitussa tuun! A.) tarjolla on ilmanen kalja, ja B.) kyseessä on iha helvetin söpö jätkä" sanoin ja hymähdin samalla. "jaahas, eli vastaus on kyllä? muuten mun nimi on joel, mikä on sun nimi?" Joel kysyi minulta. "Aa joo unohin kertoo, mun nimi on Y/N" "sul on kaunis nimi" joel sanoi minulle. "kiitos, niin on sullaki" sanoin joelille.  "No mennäks tonne sisälle" kysyin tuolta söpöltä mieheltä. "juu mennää vaa" joel sanoi minulle. Astuimme sisään ja näin poikaystäväni jonkun huoran kanssa pussailemassa. "MITÄ HELVETTIÄ JOONA???!!" huusin tuolle pettävälle miehelle. "NOH MITÄS VITTUA SÄ TEET TUON JÄTKÄN KANSSA SIINÄ??!!" tuo mies huutaa minulle. "KUULE SINÄ HOMOHIIRI SIINÄ, JOEL JA MÄ JUST TAVATTIIN TOSSA RÖÖKIPAIKALLA!" huudan tuolle ihmiselle. "SINÄ JA TUO HUORA PUSSAILETTÄ TÄÄLLÄ JA MÄ EN EES SAA KÄYDÄ KALJALLA YHEN SAATANAN JÄTKÄN KANSSA!" huudan ja juoksen baarista ulos. Joel lähtee minun perään ja hän löytää mut kulman takana itkemästä. "hei Y/N onks kaikki okei?" joel kysyy minulta huolestuneena. en vastaa mitään, vaan itken siinä.  Joel halaa minua ja silittää päätäni. "hei y/n haluuks tulla vaik mun luo yöks?" joel kysyy minulta. "joo mielelläni, nimittäin asun joonan kanssa saman katon alla." sanon itkuisena ja katson joelia. "okei hyvä" joel sanoo minulle ja pyyhkii kyyneleen minun kasvoiltani. lähdimme käväelmään joelin asunnolle, nimittäin se ei ollut kaukana.  "olemme perillä" joel sanoo ja kaivaa avaimet hänen taskusta. minä nyökkään ja astelen sisään. "onpas täällä kaunista" sanon joelille vielä vähän itkuisena.  "noh mut sä oot kyl kauniinpi" joel sanoo minulle. tunnen kun perhoset lentelevät vatsassani. hymyilen pienesti joelille. "käy istuu toho sohvalle, voin tuoda sulle vaikka mun hupparin jos haluut." joel sanoo. "joo tuo vaa" sanon joelille. joel tuo minulle hänen mustan hupparin ja puen sen päälleni ja pistän hupun päähän. "haluuks kattoo jotain leffaa?" joel kysyy minulta. "joo, vaan jos katotaan joku kauhuleffa" vastaan joelille.  "no okei, käyks vaikka IT2?" joel kysyy. "joo käy" sanon.  säpsähdän ja joel huomaa sen ja ottaa minut hänen syliin. Nukahdin kesken elokuvaa ja joel huomaa sen. vähän ajan päästä joel nukahtaa myös. aamulla herään siihen että joel on vaihtamassä hänen paitaansa ja minä suljen silmäni. "kylsä voit kattoo jos haluut" joel sanoo minulle vähän flirtailevalla äänellä. hymähdän sille ja nousen ylös. 

AUTHORS NOTE

Elikkäs tässä on joku tällänen, tää oli mun joku randomi idea joten nauttikaa :)

Sanoja: 455

Love you till' the end/Joel Hokka x readerWhere stories live. Discover now