1. Fejezet: Szerelem a levegőben

109 12 3
                                    

A könyvet @Psicho_____doll -al készítettem, innen is köszönöm a segítséget 👍

Y/n éppen az ágyából próbált kikászálódni.

Felvett egy távirányítót és gyengéden megnyomta a bekapcsoló gombot. A Tv egy hírcsatornára kapcsolódott. Y/N összeráncolta szemöldökét. A Tv éppen Dórát mutatta a híres felfedezőt. Y/n szíve összeszorult. Szerelme a Tv képernyőjén mosolygott. Ezt a mosolyt egy kicsit a sajátjának is érezte. Minthogyha neki szólt volna. Y/n elhatározta, hogy megkeresi Dórát, és elmondja neki, hogy mit is érez.
Y/N gyorsan elkészített magának egy tálnyi müzlit, amit öt perc alatt bekanalazott.
Felvette legszebb ruháit, ami egy fehér felsőből és egy fekete pulóverből állt. Felvett egy Nike cipőt, amit gyorsan kikapott a szekrényéből. Leszaladt a buszmegállóba, ahol dühösen várni kezdett a buszra, amivel kijuthat a Rákócz Ferenc útra, ami köztudottan 1 kilométerre van a Szia Lajos erdőtől ahol most Dóra is tartózkodott. A busz végre befutott a pályaudvarra. Y/N rögtön felszállt, és leült egy üres székbe az ablakhoz. A busz lassan elindult és Y/N látta az elsuhanó házakat, ahogy lassan eltűnnek a szeme elől. A házak egyre kezdtek fogyni, és a fák megsokszorozódtak. A busz lassan betért egy erdőbe, amit Szia Lajos erdőként ismernek. A busz lassan fékezett. Y/n-nek le kellett szállnia. A buszmegálló egy eléggé kicsike fa épület volt. Mögötte a túraösvény. A fényben úszó erdő az út a biztos szerelemhez. Y/n nem érzett kudarclehetőséget, vidáman indult neki a napfényben tündöklő erdőnek. Már majdnem dél volt, de az erdő hűvöse lévén a harmat még nem száradt fel. Ezek a harmatcseppek verték a dél fényét szét, mint apró üveggolyók, vagy üvegprizmák. A friss harmatos levegőt Y/n arcába csapta a szél. Ő még mindíg boldog volt. Félt, de boldog volt.

Flowers in your hair | Dóra a felfedező x Y/N ffWhere stories live. Discover now