,,Gŕŕŕ!" hnevala som sa na mamu. Zase ma navliekala do tých najhorších šiat v dejinách. Boli to hnusne modré šaty s bielov zasterou. Ale moja sestra ta v nich vyzerapa úžasné. Stiahnuté tam kde majú byt, ladili jej k očiam no proste bola nádherná. Ale ja bruneta z dvanástky som vyzerala o dosť horšie. ,,Myslíš že ma vyberú? " opýtala sa ma Emelard. ,,Neboj sestrička. Sľubujem bude to dobré. " povzbudzovala som ju. Dievčatá ideme zakričal otec a my sme za ním kráčali aj s mamou. Mierotvorci sácali ľudí na námestie kde sa malo začať žrebovanie.
Z rodičmi sme sa rozdelili a my dve sme išli k stolu na zápis. Pichli ma a muž zakričal: ,,Ďalší!". Potom som sa zaradila do svojho radu a čakala. ,,Vítam vás na 74. hrách o život! " zakričala Elffie do mikrofónu. ,, A teraz si pustíme malý zostrih! " a zase nám pustili ten hlúpy zostrih. ,,A teraz tu máme vyžrebovanie tohtoročných splátcov! Ako každý vieme dámy majú prednosť. " a strčila ruku do veľkej sklenenej gule a vytiahla papierik.
,, Dusk Imost." a bolo to vyslovila moje meno. Vyšla som na pódium a čakala. ,,A teraz chlapci!" a vytiahla papierik. ,,Peeta Mellark." K pódiu sa dotackal blonďavý chlapec a mal nahrnuté slzy v očiach. ,,Toto su naši splátcovia! Šťastné hry o život! " a odviedli nás do tmavej budovy za nami. Počula som iba krik mojej sestry žiadna rozlúčka. Iba pohľad...
Toto pre prvý diel všetko: ) Môžete očakávať ďalší ;)
YOU ARE READING
Hry o život - Novy člen 1.
RandomAhojte toto je môj prvý príbeh preto nebude tak perfektny :). Ja viem toto sa v THG nestalo ale ja som si domyslela osobu a co by sa stalo keby ju vybrali miesto Prim a ani Katniss. Dobrú zabavu.