5. Kızgınlığa gir(w)ek ve korkuuu 😱

5.1K 344 108
                                    

Merhabalar, nasılsınız 🌸🌸

Jeongguk kızgınlığa girmek üzere olduğu için işinden erken dönmüş ve zile basmış eşinin kapıyı açmasını bekliyordu.

Taehyung canı karpuz çektiği için eline aldığı büyük karpuz dilimini yiyerek çalan zille kapıya doğru ilerlemişti. İki metre öteden bile Alfasının son günlerde kızgınlığının getirisiyle artan feromon kokusunu alabilirdi o yüzden sorun etmiyordu dağınık bir halde olmasını.

Elindeki karpuzdan bir ısırık alıp kapıyı aralamış ve kahverengi büyük gözlerini kendisine hayranlıkla bakan eşine dikmişti.

"Çok tatlısın Taehyung ve seni yemek istiyorum." Jeongguk iri gözlerini üstüne dikmiş olan eşini kucaklayarak bol tişörtünün açıkta bırakmış olduğu omzuna kafasını gömüp öpücüklerini bırakmıştı.

"Yahhh Jeongguk! Üstün karpuz olacak!"

Jungkook öpücüklerine devam ederken kıkırdamıştı "Şuan sence önemli olan şey benim  üstümün karpuz olması mı?"

Taehyung sevimlice gözlerini yukarı doğru kaldırıp dudaklarını büzmüştü. "Haklısın zaten çamaşırları sen yıkıyorsun ama önce elimi yıkamalıyım beni yere indirmelisin seni azgın Alfa!"

Jungkook kucağındaki eşinin boynundan ayrılmış ve yere indirdiği bedenin arkasına geçerek belinden tuttuğu eşini mutfağa ilerleterek ellerini yıkamasında yardımcı olmuştu. 

"Minik omegam altına giymiş olduğun pembe kısa şortuyla ne kadar muazzam göründüğünün farkında mı acaba?"   

Alfasından duyduğu sözlerle Taehyung'un kahverengi gözleri mavi parıltılarla süslenmeye başlamıştı. Alfa direkt olarak Omegasıyla iletişime geçmeye çalışıyordu.

"Her şeyden güzelsin Omega."

Taehyung maviye dönen irisleriyle kafasını kendisine yoğun kırmızı irisleriyle bakan Alfasının göğsüne yaslamış ve ellerini sırtına atarak sıkıca sarılmıştı.

Omegası karnında taşımış olduğu bebeğini koruma iç güdüsüyle Alfasından uzak durmaya ve onunla olan iletişimini en aza indirmeye çalışsada bugün tüm tabularını yıkıp kendisine seslenen eşine sıkıca sarılmıştı. Alfasından uzak durmaya çalışması fikri saçmaydı çünkü birbirlerine her anlamda ihtiyaç duyuyorlardı onlar iki eşti sonuçta.

"Üzgünüm Alfam."

Jeongguk elini eşini  beline sarmış ve okşamıştı parmakları bulunduğu noktayı. "Önemli değil güzel Omegam bebeğimizden dolayı olduğunun farkındayım." Jeongguk kafasını eğerek kendisine sarılan Omegasının yeni boyatıp yaptırmış olduğu kabarık kıvırcık saçlarına uzun bir öpücük bırakmıştı. 

"Hazır hissediyorsun değil mi kendini?"  Jeongguk'un sorduğu soruyla Omega kafasını kaldırıp Alfasının parlak kırmızı irislerine bakarak konuşmuştu. "Evet Alfa hazırım tekrardan senin olmaya ve seni içimde hissetmeye." Omega elini Alfasının kaslı kollarına sarıp sıkmıştı elinin altındaki tenini.

"Demek hazırsın hm?" Jungkook yüzündeki sırıtışla dişlerini Omegasının boynunda bulunan mühür yerine bastırmıştı.

Omega mühür yerinde hissettiği Alfasının dişleriyle kafasını geriye atıp boynundaki  damarları belli ederek derin ses tonuyla yüksek bir desibelde inlemişti. "Hemen burada sana sahip olabilirim Omega."

Omega Alfasının sözlerinden sonra inleyerek uzun zarif ellerini Alfasının birkaç gün önce mora boyatmış olduğu saçlarına atıp avcuna almış olduğu tutamları çekiştirmişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 08, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sweetest Night, KooktaeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin