CHAPTER - 16

1.7K 165 85
                                    

FALLING FOR YOU ❤️💙

SIV'S POV

I was just laying in my bed and helping myself to get out of it but again again I'm only thinking about Him!

Sri : Siv! Come! ( Saying this she hugged siv )

Hp took dinner for her!

Hp : Ena dhan problem ipo unaku?!

Siv : Onum illa!

Hp : Enanu ketan siv!

Siv : adhan!

Hp slapped siv!

Siv hugged hp but no tears from her eyes! Her eyes is filled with fear and something that doesn't have words!!

Hp : siv! Inga paaru! Unku ena problem nu enaku terla?! Ne porumaya sollu aana ipo saapdu da please!

Siv : Ila d! Enaku edhum venam!

Hp : Please da! Saapdu!
Unaku ena venaalum important ah iruklam aana enaku ne dhn da important!!

Siv eye tears up! she laid on Hp's lap and drifted to sleep!! HP and Sri also slept with siv!

Around 4Am in the morning siv woke....It's an day of first episode telecast!!!

Siv called her mom!

Siv mom : Good morning da!

Siv : Gm ma ( very low tone because she had no energy now! )

Siv mom : Ena siv voice dull ah iruku!

Siv : Adhuu..... headache ma!

Siv mom : Tablet podu da! Saptiya night?!

Siv : Hm! Saptan ma!

Siv mom : Hm! Serii! Take care da! I have some work da I will call you later!

Siv : Ok ma bye!

Siv went to balcony and sat on chair..the birds were chirping! the sound makes her feel calm!

Hp : Oii!

Siv : Gm d!

Hp : Gm da! Iniku first episode launch da! Evening pasanga ellarum varanu sonanga! Naama ellrm onna Paaklam!

Siv : Oh! Ok da!

Hp : sam unkita solaliya!

Siv ( m.v ) sir ipo Munna maari irundha dhana!

Hp : Ena d!

Siv : Solala d!

Evening everyone came including sam,he came and sat next to me! I maintained complete silence!

FALLING FOR YOU ❤️💙Where stories live. Discover now