Sabah sabah uyanılmaz ya of ya bu gün okulun ilk günü hem de tatil ne de güzeldi .Yatakta biraz oyalandıktan sonra kalktım banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım.Oradan Ezranın odasına geçip onu kaldırdım. Ezra benim en iyi arkadaşım dostum herseyim bu evde 2miz kalıyoruz. Ezra ve ben aynı eve cıktık. Aynı sehirde duruyorduk onlar bizim evin yanındaydı evleri sonra taşındılar ve başka sehire gittiler. Ezra orda okumak istemedi ve burada okunmaya devam etti ilk başta bizim evde kalıyordu ama pek rahat değildi bizde ayrı eve çıktık tek kalmamıza izin vermediler. Tek şarta izin veriyodular evin bahçesinde korumalar olacaktı ve bizde kabul ettik. Şu an evin bahçesinde korumalar ve evde yardımcımız var. Yardımcımız bizim teyzemiz gibi onu çok seviyoruz. İsmi Melek kendi gibi. Ezra yı kaldırdım ama üstüne su dökerek çok sinirlendi "ya sana kaç kere dedim Ecrin beni su dökerek uyandırma "çok kızgın gözüküyor "tamam tamam birdaha yapmam"dedim .Ve okul üniformasını giydim. Hafif bir makyaj yaptıktan sonra cantamı hazırladım ve odadan çıktım. "O melek teyze bugün çok guzelsin " dedim ve onu öptüm . Kalvaltı masasına geçtik ama sabahları kalvaltı yapamıyorum Ezra da aynı o da yapamıyor Melek teyzeye ayıp olmasın diye oturuyotuz . Kahvaltıdan kalktıktan sonra servise bindik. Ezrayla yanyana oturduk ve okula gittik. Bu okulda ilk günümüz daha önce başka yerde okuyoduk ama ayrı eve geçince o okul bize çok uzak olunca kaydımızı bu okula aldık. Okula vardık ve kapıdan bahçenin içine girdik.Bahçede herkes grup gurubaydı. Bahçede yürürken gözlerim bir guruba takıldı aslıbda guruba degil guruptaki o çocuğa . Çocuk kahverengi gözleri vardı kumral saclıydı okul üniforması anca ona boyle güzel yakışır yani gömleği dardı ve kasları benli oluyordu çocuğu görünce mideme sancılar girmeye basladı . Hemen kendi kendime ne yapıyorum ben böyle dedim . Zaten çocuk kendini bagenmise benziyordu yanında 2-3 kız vardı kızlar çocuğun agzına düşecek gibiydi yanlarında 2 erkek daha vardı.Ben onlara bakarken çocuk bize doğru bakmaya basladı. Ben hemen önüme dönüp yürümeye başladık. Okulun içine girdik orda birtane kıza sorduk müdürün odasını kız kumral saçlı ve beline kadar geliyordu gözleri kahverengiyi kirpikleri çok güzeldi uzun du kızın ismi Masaldı . Masal bize doğru dönüp"burası geldik "dedi . bizde "teşekkür edik " ve içeri girdik. İçeri girdimizde dışardaki çocuk müdür masasını karşısında ayakta duruyordu müdür ona "yeter senin yaptıkların seni kaç kere uyaracagız kavga yok diye Rüzgar "dedi . o an anladımki çocuğun ismi Rüzgardı. Rüzgar müdüre "tamam bir daha olmaz diyordu" labali bir tavırla. Müdür gene kızıyordu Rüzgara o an biraz gülümsedim ve Rüzgar dönüp sinirli bir sekil de bana baktı. O sırada Ezra ekimi sıktı kızdıgını anlamıştım. Rüzgar odadan cıktı çıkarken bana bakış atmayı da unutmadı. O çıktıktan sonra müdür bize dönüp başıyla koltukları işaret etti ve oturun dedi. Oturduktan sonra konuşmaya başladı " okulumuza hoş geldiniz demin gördüğünüz konuşmayı ben burada çok yapıyorum Rüzgar gibi çocuklar burada çok var kavga hic eksik olmaz şimdiden sizleri uyarıyorumda gördüğünüz de korkmayın kavgaların önlemini almaya çalışıyoruz ama olmuyor söz dinlemiyolar. Neyse sizi daha ilk günden bu kadar kotkutmayalım. Sınıflarınız aynı 12-A ya gidiyorsunuz. Ek ders secmeniz de lazım ben size ek ders listesini vereyim sizlerde seçin " Listeyi elimize alınca biraz bakındık Ezra resmi olarak seçti. Benimki resim değil di resime ilgim yoktu daha cok müzikle ilgileniyordum bu yüzden müzik sectim. Seçtiğimiz dersleri müdüre verdik ve çıkmak için izin istedik o da başıyla onayladı ve odadan çıktık. Kapıda Masal bizi gördü ve yanımıza geldi "Masal bizim sınıfımız 12-A bizi sınıfa götürebilirmisi "diye sordum. "Aynı sınıftayı o zaman gelin gidelim "dedi ve onu takip etmeye başladık ve sınıfa girdik. Sınıfa girince Rüzgarı gördüm ve bir anda çok garip bir duygu bedenimi sardı. Bu sırada oturacagımız yerlere baktık. Masalın yanı boştu Ezra oraya oturdu bende oturmak için yer bakındım normalde beraber otururduk ama yer yoktu ben bakınırken Rüzgarın yanı ve en öndeki sırada bir boşluk vardı. Ben önü sevmiyorum bu yüzden Rüzgarın yanına doğru yürüdüm. Hem onun önünde Ezra ve Masal oturuyordu. Yanına gelince "oturabilirmiyim " diye sordum. O da bana bakmadan "otur " dedi san ki karşısında kimse yok gibi çok sinirlendim ve sinirden çantamı hızlı şekil de sıraya fırlatım o da bana dönerek "yavaş " diye karşılık verdi. Bense aldırış etmeden onun yanına oturdum. Hic konuşmadık Rüzgarla. Ezra bana dönerek konuşmaya başladık. Öğretmen derse girdi ders matematik ti matematiği çok seviyorum. Öğretmen yoklama aldıktan sonra "yeni gelen arkadaşlarımız var kendilerini tanıtsınlar " söyledi. Bende ayağa kalkarak konuşmaya başladım "ismim Ecrin evimizi buraya yakın bir yere taşındıgımız için okulumuzu değiştirmek zorunda kaldık " dedim ve yerime oturdum. Ezrada konuştu ve derse geçti k dersler hızlı geçiyordu öğle olmuştu ve Rüzgarla hic konuşmadık sesini hic duymadım sadece müdürün odasında duymuştum. Ben acıkınca Ezra ya" kantine gidelim mi" "ben gelmesem sen gitsen hic havam yok banada alırsın burada yeriz " bende "tamam " deyip dışarı çıkıp. Koridorda yürümeye başladım. Bu okuldan acıkcası korkuyorum müdürün dedikleri aklıma geliyordu. Yürümeye devam ederken arkamdan biri kolunu tutup geri doğru çekti ve boş sınıfa soktu tamda korktuğum başıma geldi sınıfa girdiğiniz de yüzünü gördüm.