Ödeşme zamanı

61 3 0
                                    

Karşımda gördüğüm Rüzgar dı. Beni duvara yaslayarak sıkıca bileğimi tutuyordu bilegim çok acıdı hem de sonra moraracaktı. "Hayvan bırak beni yoksa" devam edeceken lafımı kesti                 "yoksa sonu kötümü olur".                 gülmeye başladı. Ben daha çok sinirlendim ve bağırmaya başladım. Boşta kalan eliyle ağzımı kapatı ve kulağıma doğru eğilip   "şşş biraz sakin ol " diye fısıldadı korkudan ölebilirdim. Aramızdaki mesafa az denilecek kadaraydı. Korku bütün bedenimi sardı acaba bana ne yapacaktı benle zoru neydi bunun benle ben bunları düşünürken konuşmaya başladı. " yeni geldiğin için kuraları bilmiyorsun ama öğren iyi olur Ecrin " ne kuralından bahsediyor bu ya " ne diyorsun sen ne kuralı ben okul kurallarını biliyorum senin söylemene gerek yok " Rüzgar cok sinirlenmiş  bana bakıyordu . " Ecrin bu okulda okul kuralı yok benim kuralarım var ilkide yerli yersiz gülmemek " sabahtan bahsediyor bu ne oldu gülmüşsem hem ona mı soracaktım korktuğum halde cavap verdim " gülmek yasak değil hem senin kurallarından banane sen kimisin de bana  böyle davranıyorsun."Beni susturmak için boşta kalan eliyle ağzımı kapatı.Aramızdaki mesafeyi kaptı. Onunla duvar arasında sıkışıp kaldım. Vücudu benimkinin üzerindeydi. 
Korku ve heyecandan yanaklarımın kızardıgını hisetim zaten normalde kızarırken şimdi kızarmaması imkansızdı.
Korkudan ne yapacağımı bilmiyordum ama onun karşısında da küçük düşmek istemiyorum. Ben düşünürken bedenini bedeninden ayırdı. Bende rahat rahat nefes aldım. Bir iki adım uzaklaştı ve cebindeki parlementini çıkardı ve bir tane yaktı. Nazikçe iki parmağının arasına alıp ağzına götürdü. Bir nefes çektikten sonra dumanını suratına üfledi. Bense çıkış yolu aramaya başladım. Kapıyo doğru  yöneldiğimde. " nereye gittiğini sanıyorsun senle daha işim bitmedi "
O sırada kapı açıldı ve Ezra içeri girdi bana dönüp " ne işin var senin burada seni merak ettim" o sırada Rüzgarı gördü ve şok oldu. Yanıma gelip kulağıma " bu picle burada ne işin var senin " diye fısıldadı. Ben hiç birşey konuşamadım.Ezra daha çok sinirlendi! Kolumu tutup "cıkalım şu sınıftan" kapıya doğru yürümeye başladık. O sırada kolumu tutup kulağıma eğilip " daha bitmedi ödemen gerek bedel var " diye fısıldadı. Sınıftan çıkar çıkmaz Ezra bana dönüp " sınıfta ne olduğunu anlatacakmısın " ben susmaya devam ettim olayın şoku hala benim üzerimdeydi. Orada bana herşeyi yapardı ama yapmadı ve ödemem gereken bedel de vardı. Ondan igreniyorum, nefret ediyorum. O sırada sınıfımıza geldik. Onunla oturmak istemiyordum bu yüzden Masaldan rica edip Ezranın yanına oturdum. Masal da en öne geçip oturdu. Sıraya oturunca Ezra "ne olduğunu anlatacakmısın". Ben suyumu çıkarıp kuruyan bagazımı 1 yudumla ıslatım ve konuşmaya başladım.
"Sabah müdürün odasında müdür bu pice kızarken güldümya o da bunu gururuna yani o egesuna yediremedi bende kantine giderken arkamdan kolumu tutup boş sınıfa soktu. "
Ben konuşmaya devam ederken kapıda Rüzgar ve sabha ki 2erkek yanındaydılar. Derslerde yoktular yeni geldiler herhalde onları tanımıyordum. Sınıfa girip arkamıza geçip oturdular. Rüzgar bana dönerek konuşmaya başladı."  Ne oldu güzelim yanımda oturmuyormuydun yoksa korktun mu " alaycı bir şekilde konuştu dalga geçiyordu. Yanındaki çocuklardan bir tanesi yanına oturdu ve konuşmaya başladı. "Ne yaptı da böyle korkuttun bu cici kızı " 
"Daha birşey yapmadım sadece yapacaklarımın bir bölümünü gösterdim daha ödemesi gereken bedel var Özgür "
Demek çocuğun ismi Özgürdü kendi gibi bu çocuğun bakışları çok güzeldi gözleri kahverengiydi sacları siyahtı ve kasları aynı Rüzgar gibiydi gömleğinin altından benli oluyordu. Özgür " daha yenidir abisi affet gitsin" kendi aralarında konuşmaya devam etti. Picler benimle dalga geçiyordu bu arada Ezra ya dönüp anladın mı diye sorunca başıyla onayladı. O sırada öğretmen geldi ders edebiyatı. Edebiyatı hic ama hic sevmiyordum ve dersi dinlemedim ve olanları düşünmeye başladım bu bedel ve o picten nasıl kurtulacaktım bilmiyordum. Buuları düşünürken telefonum titredi. Mesaj gelmişti ve ismi görünce sevinçten ne yapacagımı bilemedim biranda çok mutlu oldum.

Sizce mesaj kimden geldi. Ve bu arada begenirmisiniz yada yorum yaparmısınız sizlerden rica ediyorum ..

Bir Rüzgar EsintisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin