Bilgilendirme*
Her bölüm birbirinden bağımsız, tek veya iki bölümlük senaryolar şeklinde yazılacaktır.
Dizide bulunan bölüm, sahneler burada yazılmış her ayrı hikayenin gidişatına göre değiştirilmiş olarak, hiç veya henüz yaşanmamış şeklinde yazılacaktır.
Bölüm başında kafa karışıklığı yaratmaması için belirtilecektir.
Yayımlanan bölümlerin başlıkları ve konuları çiftimiz için en ideal olan Duman grubunun eşsiz parçaları adı altında yazılacaktır.
Bilgilendirme sona ermiştir*
Son dönemlerde ciddi anlamda severek izlediğim ikilinin başrolü paylaştığı kurgumda benimle birlikte olan herkese teşekkür ederim.
Keyifli okumalar 🍷
**************
Son zamanlarda yaşanmış tüm o felaketler olmadan önce ki zaman*"Bakıyorumda aşk yuvamıza gelmeden duramıyor gibisin tatlım."
Etrafında olup bitenlerden bir haber, kendini elinde ki kitaba son derece kaptırmış olan genç kız arkasından yükselen sesle yerinden sıçradı.
Kafasını hızla sağa çevirdiği zaman elleri cebinde, oldukça rahat bir pozisyonda duran genç adama, kendini toparlayarak gözlerini devirdi.
"Sorma sorma. Birlikte o kadar güzel anılarımız oldu ki burada."
Yüzüne gerçek olmayan bir hüzün yerleştirip oturduğu bankın üzerinde gezindirdi parmaklarını.
"Her gün gelip geçmişi yad etmezsem ölecekmişim."
Genç adamın kısık kıkırtısı adeta melodi gibi doldu kulaklarına.
"Seninde bu aşk nefret ilişkimize bayıldığını biliyordum."
Aniden yanına oturması içini huzursuz etmişti genç kızı. Tarihin tekerrür edecek olması ihtimali bile tüm neşesini alıp götürmüştü şimdi.
Yinede ses tonunu diri tutmaya çalışarak alayla sırıttı.
"Dalga mı geçiyorsun? Deliriyorum."
"Şimdiden mi?"
Son derece etkileyici olduğunu düşündüğü cümlesinden sonra göz kırpmayı ihmal etmedi tabii ki. Karşılığında buz gibi bir bakış ile göz göze gelince bozulsada belli etmemeye çalıştı genç adam.
Oysa biraz olsun yumuşayacağından, en azından tebessüm edince bile çıkan küçük gamzelerini göreceğinden emindi.
Genç kız ise midesinde ki garip hareketlenmeye rağmen oldukça düz bir yüz ifadesi ile genç adama bakıyordu.
"Günlük saçmalama dozumuzuda aldığımıza göre yanımdan kalkıp gidebilirsin Berk."
"Hadi ama Aybik, uzun zaman sonra nihayet yalnız bulmuşum seni. İki lafın belini de mi kırmayalım yani?"
"Kafanı kıracağım o olacak en sonunda."
Sesli bir kahkaha bıraktı genç adam. Kızın en çok bu asabi hallerini seviyor, hayran kalıyordu her seferinde. Farklıydı bir kere.
Gerçekten de çok farklıydı Aybike Berk için.
"Daha önce ki performanslarına bakacak olursak sende o potansiyeli fazlasıyla görüyorum tatlım."
"Tam şuan arkana bakmadan kaçıp gitmen gerekmiyor muydu senin?"
İğnelemesine kulak asmadan biraz daha yana kayarak genç kıza yaklaştı munzur bir eda ile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Complesso D'amore I Ayber
Fanfic"Bu güzel günün şerefine, bir Duman plağı daha koy kulaklarımı şenlendirmesi için tüm gece." 🍷🍷🍷