Günlerdeb bir gün daha 5. Sınıfa gidiyodum. hocamız bir başkan seçmişdi. Adıda ceren di ve ben matematik dersinde daha hocamız gelmeden önce ayakta arkadaşım aleyna nurşah dan kitap istiyodum sınıf başkanımız ceren ben ayakta olduğum için bana tokat atmıştı ben onu tanımadığım için ona bişey yapmadım .ama ben ona karşı bir şey hissediyorum . 2 ay sonra onla kanka olduk . Cerenle kanka olmamı kıskanan biri benim sıramın altına love ceren ♥ yazısı koymuştu sonra bunu ceren gördü ve bana gine tokat attı ve ben gine ona bişey yapmadım .ama benim onu sevmeme rağmen o başka birini seviyodu adı da alper di ve ben onu çok kıskanmıştım içimden bir ses alperi oldürmek geliyodu ama tabikide öldürmedim sonra bahar aylin aynur araya girdi baharla matematik dersibde fındık yiyerek tanıştık baharla aynur arkadaştı ben aynurla da arkadaş oldum .aylin ise benim bir arkamda oturuyodu onla derste konuşup arkadaş olduk sonra aramızda 4 kişilik gurup kurduk adı da AYBAKA ydı.ve aramızda hep 1 lira 2 lira koyup piknik yaptık . Ve çok zevkliydi...ben cerenle küsüm diye bahar aynur atkun de onla küstü zaten aylin ve aynur cereni sevmiyodu cerende onları sevmiyodu aylin matematik dersinde soru çözmek için tahtaya çıktı ve biz gizli gizli onun süsesini yani çikolatasını yedik o gine bana vurdu ama haklıydı.ve biz 2 gün konusmadı sonra konusduk...ve barıştık..... aylin aynur bahar çok iyi biriydi bi sabah bahar okula giderken beni almak için bizim kapıya geldi kapıyı annem açtı ve bahar dedi ki ben kazımın arkadaşıyım ben uyuyodum baharın sesini duyunca direk yataktan kalktım ama uykulu olduğum için kapının arkasına saklandım. Bahar dedi ki biz aşşadayız üstünü giyi gel dedi ben de üstümü gidim hemen aşşağıya indim o günde bizim gurup olarak pikniğimiz vardî....