Kuzenim esma bizden kore resimleri çıkarmamizi istiyo o gercekten koreyi cooook seviyo her neyse hikayemize donelim ceren alperi artik sevmiyo bizim sınıftaki furkan kabaoğluna aşk oldu aralari cook iyiydi taki onu sevdiginu duyuncaya kadar furkan onla küstü herkes furkanla cereni barıştirmaya calisti ama furkan onu sevmiyo♥♡...
Ceren cok uzuldu sevdigi kisinin onla konusmamasina zaten kim uzulmeski sevdigi kisinin onla konusmamasina. Furkan cerenle artık kanka oldu ama ceren hala furkanı seviyo ama furkan onu sevmiyo. Gelelim konumuza bugün şevval bahara cerene aynura heline ve bana çiğköfte aldı ve hepimiz afiyetle yedik bugün 6/l sınıfının yani bizim sınıfın toplantısı vardı benim derslerim iyiymiş ama sosyap hocası benden şikayetciymiş nedeni ise hoca bize ödev vermişti ve ben ogün benim tırnağım kopmuştu ben de doktordaydım hoca kitabıma baktı ve odev vediği yere baktı ve bomboş du hoca bana kızdı.o gün de tplantı vardı beni anneme şikayet etti . Ve annem bana kızdı ogün sorgu soal ve hesap verme günüydü bugün hafta sonu cumartesi günü annemin halası gelicek annem kardeşimle beraber duruyo mualla halam ise bizim evdeki mutfağı temizliyo. Meryem Teyzem de her yeri sübürüyo. Ve misafirlerlerimiz geldi .