-Balaton 2-

12 1 2
                                    

Na hat igy random felkeltek arra az emberek fel 9 elott par percel hogy szarnyas hangyak maszkalnak a matracon levok fejeihez tul kozel ugyhogy felkeltek beagyaztak es mivel nem volt tul kellemes ido inkabb atmentek a kozeli nagyvarosba vonattal

-na fulop menjel vegyel jegyet
mondta janos
-jolvan gec

a vonaton sikerult leulniuk egy bulizo fiatal tarsasag melle akik targyaltak hogy hogy vittek be elozo este piat a balatonba es hogy cigivel fizettek le a vizimentot
like good for them

mikor leszaltak a vonatrol ugydontottek hogy bemennek a kozeli plazaba mert matenak kellett ruha es janosnak gae zokni de sajnos csak ruha volt ://

ezutan bementek a baszarba es raszabadultak egy asvany arusra, aki a mellette levo asvanymuzeumot promozta. csoro pali minimum fel orat alt veluk mire kivalaztottak hogy vesznek aventurint, tigrisszemet es hegyikristalyt. utanna raszantak 500 forintot hogy lemenjenek egy pincebe asvanyokat nezni. kb 15 percig nezelodtek mikor janos kiszurt harom nagy zsakbamacska feliratos papirzacskot. fulop balint es janos egybol megvettek, csoro elado no csak nezte hogy miafasz van. janos ilyen kis lucky volt es kapott egy rozsakvarc pendulumot (magyarul inga?) .

ezutan nyilvan kiprobaltak aztan atmentek a masik bazar sorra a part melle. mate es balint vettek telefontokot, fulop botrankozott hogy ugy irtak le valamit egy tablara hogy futball, janos meg verte ernot miutan egy magaban megkerdezett nem publikus doligra a pendulum igent mutatott.

ezutan ugydontottek hogy eleg volt ez nekik igy a nagy citybol ezert visszaszalltak a vonatra es elindultak kajalni egy "kozeli" etterembe amit ajanlottak nekik.
miutan minimum husz percet setaltak, panaszkodva es szetizzadva de megerkeztek. kikertek a zabat meg minden aztan nekialltak enni amikor a bendegusok (igy hivtak a biciklis csoportokat) szinten megerkeztek de aztan el is mentek mikor meghallottak a temakat. a micimackorol beszelgettek aztan tobb es tobb meserol. eldontottek hogy erno a nyuszi, balint a tigris, máté a bagoly, fulop a robertgida es janos micimacko. igen eleg ertelmes temak voltak. visszavittek a talcakat es mielott visszaindultak volna, janos random elkezdte enekelni az altala koltott dalt
- kvescsoning. vi ar kvescsoning. ahoy der. ahoy. vi are kvescsoning.

visszaertek ezek utan a hazhoz, chilleztek gtaztak aztan ugydontottek hogy elmennek festeni vasznakra a gazdag sorra. eloszor is bementek a panszexualis abc be vettek zabat meg innivalot meg nyalokat ofc es atvagtak egy erdon. maguk se tudtak merre mennek de szep volt es a vegen kijutottak a masik faluban.
vegul visszasetaltak a gazdag sorra es leultek festeni mikozbe videoztak egy kicsit mihalynak.

aztan jott a beszelgetes. az a beszelgetes amit sose felejtenek el. amugy komolyan most viccen kivul xddd. elkezdtek beszelni a regi almaikrol meg ahogy a rokonaik/ok regen lattak az energiakat, szellemeket. aztan a mentalis problemaik jottek.volt nehany olyan creepy hogy mindannyiojukba rossz erzest keltett. le ment a nap. ok setaltak haza. be voltak szarva, paranoiasak voltak, feltek bemenni a hazba, stb...

de vegul nyilvan bementek a varos reszbe ahol vannak az emberek igaz hogy kezenfogva mert fostak mint a kurvaelet de nembaj xddd

beertek a varosba es leultek egy padra amin rairtak egy regen elfeljtett baratukra vilmara.de aztan meguntak a varakozast es ugydontottek hogy bemennek a sotet utcaba mellettuk fotokat csinalni hat na ha fel az ember ez a megoldas😋. de aztan egy reszeg eroszakolonak tuno csapat megindult utannuk es ezek ugy beszartak hogy random utcakba mentek be ahol meg sose jartak, a korom sotetben de vegul visszatalaltak lol. aztan beultek egy fagyizo melle eb-t nezni.

ezutan kezen fogva (meg mindig) haza setaltak a haz melle fotokat csinalni. ottvolt a harem fotozas (erno janos balint)
aztan a szexualitas amit feltalaltak az arnyekszexualitas,(mivel vonzonak talaltak az arnyekukat lmao) ,

kvescsoning(fulop) es a straigth (mate).

nagyban fotozkodnak meg minden amikor megszolal erno
-he nezzetek az ablakban odafent, ott basznak valakik
- jhaj fujj a csaj eppen szopja le a palit
mondta janos
a tobbiek csak neztek hogy miafasz de hamar elengedtek.

mar az utcaban setaltak haza amikor 3 50+os nemet pali catcallolja oket
-dzsonaapot janyok!
mondta az egyik aztan full random nemetul kezdett el a masikhoz beszelni.
amikor mar egy 50 meterrel odebb voltak fulop felorditott
-gutentag! (kiejtes szerint irom ne nezzetek hulyenek😭)
ES MEG AZOK A GECIK VISSZA IS FORDULTAK MEGEGYSZER KOSZONNI XDDD
de mar a fijukak az udvaron voltak.

fulop elment furodni, janos es balint vacsorat csinalt egy csirkes es egy marhas ramentesztaleves osszekombinalasaval es mate meg erno chilleltek. aztan zabalt a harem a tobbi nemkert, mindenki furdott es aztan sleep volt.

Foldrakok csodalatos kalandjaiTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang