Sabah ilk ben uyanmistim. Cadirdan cikinca burhan hoca he zamanki igrenc düdüğünü çalmıştı. "Herkes uyansin sabah sporu!" Bu durumfan keyif almisti. Herkes cadirlardan cikmaya baslamisti.
Cogu kisi hala uyumak istiyirdu aslinda.
"Hadii 15 dk kosup buraya geliceksiniz. Ilk gelen kazanir."
Hizlica kosmaya basladilar benle merve ve berfin kosuyorduk beyza at kovalaiyor gibi onden kosuyordu. Merve "dun gece uyuyabildinizmi?"
Ben "evet" dedim berfin kosuyordu birlikte konusmaya dalmistik beyza yok olmustu bir an durduk "nerdeyiz lan biz?" Korkmustum etrafimizda agaclar vardi sadece. Yolu bulmaya calitik, merve "imdaaat!" Diye bagiriyordu. Fakat... ses yoktu. Artik korkamaya baslamistik etrafa bakinirken birden silah sesi gelmisti. Dondugumde masmavi gozleri olan biri bize dogru geliyordu. Berfin durtmustu o masmavi gozlerine bakinca buyulenmistim resmen avciydi galiba ustunede av kiyafetleri vardi.
"Sorun ne bayanlar?" O kadar tatliydikiii bir an ona sarilmak istedim.
"S-sey biz kaybolduk." Gulmustu hadi gelin sizi gotureyim dedi. Merve'nin agzi acik kalmisti elimle kapattim. Yururken "bu arada ben devran" sirayla tanismistik bizi kamp alanina goturmustu. Tesekkur ettik ve gitti. Üçümüz arkasindan bakakalmistik onu tekrar gormek icin can atiyorduk resmenn.