Regulamin recenzowni

125 11 6
                                    

Witajcie w kwiecistej recenzowni! Kłania się . Jeśli potrzebujesz pomocy, chcesz poznać dobre i te gorsze strony twojej książki już teraz możesz zlecić recenzję swojej książki. Mamy nadzieję, że będziecie zadowoleni!

1. Twoje opowiadanie/książka może być w trakcie pisania, lecz musi mieć przynajmniej 5 rozdziałów. Najlepiej jednak zgłaszać zakończone już teksty. 

2. Nie recenzujemy one-shotówpoezji, ani poradników i tym podobnych tekstów, wszystkie inne rodzaje literatury chętnie przyjmiemy (łącznie z fanfiction).

3. Jeśli chcesz, żeby twoje opowiadanie/książka była oceniona, musisz wypełnić formularz zawarty w następnym rozdziale (napisz w komentarzu) albo napisać do nas w wiadomości prywatnej z prośbą o recenzję.

4. Oceniane będą ilość błędów, zarys fabuły, styl i umiejętności pisarza, bohaterowie i inne czynniki. W recenzji dostaniesz również przydatne wskazówki na temat pisania.

5. Jeśli dostaniesz odpowiedź zwrotną i decyzję o recenzji twojego opowiadania/książki, recenzenci będą mieć trzy tygodnie na wykonanie zlecenia. W nadzwyczajnych przypadkach dużej ilości zgłoszeń lub jakiejś sytuacji w życiu prywatnym naszych recenzentów, recenzja może zostać przesunięta. Nie musicie się jednak martwić, bo takie przypadki nie zdarzają się często, ale w razie czego poinformujemy was w wiadomości prywatnej. 

6. Zastrzegamy sobie możliwość odmówienia recenzji, ale zawsze podajemy powód.

Zapraszamy wszystkich do zgłaszania! Chętnie ocenimy wasze dzieło!

Kwieciste recenzje!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz