1. bölüm

927 8 3
                                    

ECENAZDAN
meraba ben ecenaz annem yok babamsa içkicinin teki bugün babam beni bir adama sattı bildiğiniz para karşılığında satıldım. Bütün gün boyunca ağladım akşam oldu kaşı çaldı. Açtığımda siyah gömlekli ve takım elbiseli bir adam çıktı.
ENES ecenaz üçer senmisin
ECE e-evet
ENES benimle geliyorsun!
ECE bırak beni! Ben kimseyle evlemmicem.
ENES evleniceksin ya güzellikle ya zorla! Şimdi sözümü ikiletme!
SELİM götür kızı para nerde
ENES al paran
ENESTEN
Kızı aldım ve götürdüm bu kızla sırf miras kalsın diye evlendim. Ama kıza aşık oldum. Kızı eve götürdüm. Ben çok çapkın bir insanım kızın hemem dudağına yapıştım. Bana hemem tokat attı. Sinirlendim. Kızı aldım ve odaya götürdüm. Dudağına yapıştım ve göğüslerine ellerim gitti.
ENES eğer bir daha bana tokat atarsan laf edersen bundan daha ileriye giderim seni öptüğüm zaman bana karşılık vericeksin anladınmı!
ECE...
ENES ANLADINMI
ECE hıhı
ENES şimdi aşağı inicez babamla annem var
ECE t-tamam
ENES tut elimi
Aşağı indik babamla annemin yanına geldik.
ARZU meraba kızım
ECE meraba efendim
ARZU efendim deme kızım anne de bana
ECE peki a-anne
FATİH oğlum kızı korkutmamışsındıe i şallah kekeliyo kız
ECE yok niyr korkutsun canım ben biraz üşüdüm sadecd
ENES ben hırka getiriyim.
FATİH kızım enesle zorla evlendin biliyoruz ama mutlu olucağına eminiz en azından babandan kurtuldun.
ARZU enes sevdiklerine karşı çok iyidir zamanla sana karşı hisleride değişir.
ECE p-peki
ENES al
ARZU biz gidelim oğlum bu arada 3 gün sonra düğününüz var.
ECE p-peki
ENES tamam anne görüşürüz
ENES ece!
ECE e-efendim
ENES bir daha kekeleme sakın!
ECE tamam
ENES odaya çık.
ECE tamam
ENES bu evde benim kurallarım vardır eğer bu kuralları çiğnersen ceza alırsın ve bu cezalar az önceki yaşadığın cezalar gibi olmaz. eğer sözümden çıkarsan dışarı çıkarsan benim iznim olmadan bir şey tapmaya kalkışırsan ceza alırsın. Eğer ben seni öptüğüm zaman veya başka birşey yaparsam ki bu heryerde olabilir bana karşılık vermek zorundasın ben sana istediğim zaman dokunabilirim buna itiraz edemessin. Her gün kamerlara bakıcam yanlış bir şeyini görürsem senle biraz oynicaz Anlaşıldımı.
ECE evet
ENES iyi güzel o zaman senle biraz oyun oynayalım.
Ecryi kucağıma aldım ve odadaki yatağa koydum. Üstündeki t-shortu çıkardım ve göğüslerini öptüm sonra pantalonunu çıkardım sadece iç çamaşırlarıyla karşımdaydı. Sütyen askısını çıkardığımda bana endişeyle baktı. Gözlerine baktım ve dudağına yapıştım. Onu öperken kilodunuda çıkardım karşımda çıplaktı. T-shortumy çıkardım. Sonra pantalonumuda çıkardım sadece boxer ile kalmıştım. Sonra ecey3 baktım ve göğüslerini emmeye başladım ece ister istemez inlemeye başladı inlemesi beni daha çok tahrik ediyordu. Göğüs ucundan birini dişimle emip ısırırken diğerinidw elimle yoğuruyordum. Ellerim yavaşça karnına gitti. Karnına öpücüklerimi kondurarak aşağı indim. Ecenin özel bölseni öpünce inledi sonra bende yalamaya başladım ece inliyordu ve bu beni daha çok tahrik ettiği için hızlanıyordum bem hızlandıkca ece dahaçok inliyordu. En sonda dayanamadım ve ecenin içine girdim birden girince çoğlık attı. Çoğlık atınca eceyi dudağından öptüm gelgit yapıyordum o sırada eceyi dudağından öpüyordum iki elimlede göğüslerini yumuruyordum.
En sonda ece ve ben boşaldık. Ecenin ilki olduğunu hatırladım ilk defa bir kadın bende ilkini yaşamıştı. Bu yüzden kalkamıyordu. Kucağıma aldım vr banyoya götürüp güzelce eceyi yıkadım sonra üstüne bir tane sweatshort giydirerek yanına sarıldım ben ona sarılınca oda bana sarıldı ve uyuduk.

Aslında bir enec hesabımda normal hikayeler yazıyorum ama anonim bir hesaptan hep +18 enec yazmak istemiştim. Belki sonra hesap ismini söylerim

Mafya enecHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin