Cok eskiden , evet evet , ortaokul zamanlarinda , bir sevgilim vardi . Adi Hongjoong'du . Onu gercekten cok seviyordum . Ama bir gun ... Onun yerine baskasi geldi ... Onu ozluyorum . Ama o gittiginden beri sevemedigim o kisiyle cikiyordum . Belki de sadece onun acisini azaltmak icindi ...
|SABAH 07.00|
Sabahin bu saatinde okula gitmek icin hazirlanitordum . Telefonuma gelen mesaj beni biraz mutlu etti .
~ Heyy . Tiyatro kursu aciliyor ve senin de katilmak isteyecegini dusundum . Tiyatroyu sevdigini biliyorumm . Gec kalmadan okula gelirsen tiyatronun konusu belli olacakk .Bu siniftan arkadasim Minji'ydi . O gercekten tatli ve basarili bir kizdi . Dersleri gayet iyiydi , kitap okumaya bayiliyordu ve ders disi etkinliklere olabildigince katiliyordu . Bu mesajindan sonra bir seyler atistirip evden ciktim .
Okula gelirken , en sevdigim sarkiyi , "Someone Like You" dinliyordum . Bu sarki bana onu hatirlatiyordu .
Okulla evimin arasinda 10 dakikalik bir yol oldugu icin okula cabucak geldim . Minji kucuk bir gulumsemeyle karsiladi beni .
- Gunaydinn
+ Gunaydin Min . Nasilsin bakalimmm ?
- Her zamanki gibi harikayimm . Sen nasilsin ? Mutsuz gorunuyorsun .
+ Ben de mukemmelim . Sadece gec yattim aksam . O yuzden hala uykum var .
- Hmm tamamdirr .[Hongjoong icin uzuluyordum . Ve o anki modum biraz dusuktu]
Dersimiz Kimya'ydi ve benim gercekten en sevdigim dersti . Kimya dersine girdik . Ders bitti ve Minji yanima geldi .
- Ben kantine gidiyorum gelmek ister misin ?
+ Tamamm . Seninle gelecegimm .Kafami dagitmak icin kantine gidiyordum . Pek fazla disari cikmazdim . O yuzden geldigim tek yer kantin olurdu .
- Bir seyler ister misin ?
+ Hayir . Tesekkur ederim .
- Tamamm .Ben tekrar Hongjoong'u dusunmeye baslayadim . Acaba suan ne yapiyor ? Kiminle beraber ? Ona sevgi gosteren insanlar var mi ? Acaba o da beni dusunuyor mu ?
Bu soru biraz moralimi bozdu . Keske onu tekrar bulabilsem . Keske tekrar onunla birlikte olabilsem .
Gozumden bir damla yasin aktigini hissettim . Bu aci beni bogmaya calisiyordu .
O anda Minji'nin bana dogru geldigini gordum ve goz yasimi sildim . Beni boyle gorurse o da uzulebilir .- Geldimm . Sinifa gecelim mi artik ?
+ Tamamdirr .Tekrar siniftaydik . Bu sefer ders muzikti . Gitar calmayi bildigim icin her hafta gitar getiriyordum okula . Muzik , bana sevgiyi , duygulari ve tesekkuru anlatiyor . Bana "onu" hatirlatiyor . Herkes sinifa girdiginde gitarimi elime aldim . "Lost On You"yu calmaya basladim . Herkes buyuk bir heyecanla beni dinliyordu . Aklima Hongjoong ile olan anilarimiz geldi . Bir an sesim titremeye ve aglamaya basladim . Ama belli etmek istemedim . Calmayi bitirdigimde herkes beni alkisladi . O an kendimi biraz da olsa mutlu hissettim .
Sonunda teneffus oldu ve ben siniftaydim . Minji beni disari cikarmak icin cok zorladi ama gitmedim . Sinifta kalip onunla eskiden konustuklarimizi okuyacaktim .
{MESAJLAR}
Joong / Hadi amaaa . Hazirlanmak bu kadar uzun surmemeli .
Ben / Tamam sevgilim en kisa zamanda orada olurumm .
Joong / Tamam "sevgilim"
Agladigimi bile fark etmedim . Kendimi ona o kadar kaptirmistim ki . Artik bogazim dugumleniyordu . Onu gercekten ozluyordum . Ama onunla 4 yildir hic bir sekilde gorusemedik .
Neyse ki teneffus bitti . Tiyatroyu yazan ogretmenler gelip katilanlara senaryoyu verdi . Katilanlarin isimleri , kendi partlarinda yaziyordu . Bir kisilik bos alan vardi . Senaryoya goz gezdirdim . Bazi kisiler diger okullardan olmali . Cok guzel . Toplu tiyatro . Acaba o bos ismi "Kim" dolduracak ?