1.

55 5 1
                                    

Selamm, bu benim ilk ficim. Fic yazmakta pek iyi olmadığımı düşünüyorum, ama yinede denemek için yazıyorum. <3
(medyadaki şarkı mükemmel btw)
Oy verir misiniz?

Yeonjun ağlarken annesi tarafından çağırılmıştı, hemen gözyaşlarını silip annesinin yanına gitti.

Annesi Yeonjun'un ağladığını tabii ki de farketti, çünkü Yeonjun'un gözleri ağlamaktan kızarmıştı.

"Ağladın mı sen?"

"Hayır" sessiz ve cansız bir şekilde.

"Klasik yalanlar işte, ne oldu?"

"Pek önemli değil."

"Oğlum, ben boşu boşuna mı senin annenim? Anneler çocuklarının dertlerini dinler, onları teselli etmeye çalışır. Anlat hadi."

"Söylemek istemiyorum işte, anlamıyor musun? Sonra anlatırım." sesini yükselterek.

"Sen annene nasıl sesini yükseltirsin, piç!"

Yeonjun annesinin bu deyişiyle daha çok üzüldü ve odasına gitti.
Belkide gerçekten annesine derdini anlatmalıydı, hem biraz da olsa rahatlardı.

Saat geç olmuştu, ama Yeonjun uyumak istemiyordu.

En iyisi biraz hava almaktı.

Hızlıca üstünü değiştirip merdivenlerden aşağıya indi, hava biraz soğuktu ve üstüne bir şey almamıştı.

Biraz uzaklara gidip kafa dağıtmak istiyordu Yeonjun.

Yavaş adımlarla ilerliyordu, hava gerçekten soğuktu ve kararmıştı. Bu yüzden ısınabilmek için adımlarını hızlandırdı.

Yeonjun sokak lambasının yanında duraklayıp ısınma hareketleri yapmaya başladı.

"Bir, ikii, üç, dört. "

Yanından mavi saçlı, uzun boylu, siyah giyimli bir Delikanlı geçiyordu.

Yeonjun Delikanlı'nın dikkatini çekmişti.

"Hey, Pembe Kafalı! Napıyorsun bu saatte burada amk."

"Sanane yarram!"

"Sikilmeden sus!"

"Napim."

"Sikilmek istiyorsun sanırım." Yeonjuna doğru yavaş adımlarla yaklaşmaya başladı.

"Tamam tamam, özür dilerim be!"

"Heh şöyle."

Uzun boylu delikanlı Yeonjun'u beğenmişti.

"Adın ne?"

"Napacaksın."

"Sadece tanışmak istiyorum."

"Peki, benim adım Choi Yeonjun. Senin adın ne?"

"Benim adım da Choi Soobin."

"Soyadlarımız aynı."

"Oha yemin et lan."

"Siktir git amk."

"Tamam." kıkırdayarak.

"Tanıştığımıza memnun oldum Soobin."

"Bende memnun oldum, Yeonjun."
Diyerek el sıkıştılar.
"Peki, telefon numaranı alabilir miyim, Yeonjun?"

"Yavaş be."

"Ne alaka ben seni sadece s- yani sonuçta tanıştık arkadaş sayılırız, neden telefon numaranı almayayım?" çaresiz bir şekilde sırıtarak.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 12, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

&quot;NOTHING&quot; yeonbin. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin