szybkie backstory bill'a?

88 9 24
                                    

nie mam co robić więc se napisze backstory jednej z moich oc, a dokładniej billa

bill od urodzenia wychowywał się w domu dziecka, nigdy nie poznał swoich rodziców oraz rodzeństwa. Był on bardzo miłym i energicznym dzieckiem przez co często nabawiał się różnych siniaków i ranek. Kolegował się z dziećmi z domu dziecka jak i z tymi z sąsiedztwa, szczególnie kolegował się z rodziną Brailów, czyli Colette, Everest i Edgarem.

 gdy miał 13 lat został zaadoptowany przez rodzinę Rosy (na ten pomysł wpadłam przez komentarz o sphagetti w dzienniku conora XD). Rosa była od niego starsza ale bardzo się lubili. gdy skończył 21 przeprowadził się do brawl city aby przez chwile zamieszkać tam z rosą i jej asystentką bea. jednak musiał sobie poszukać pracy a nic mu prawie nie podchodziło, jednak zaintrygowała go jedna oferta, oferta pracy w gift shopie. Bill tam nieźle sobie radził i od razu dostał posadę, jednak okazało się że w gift shopie pracują jego starzy znajomi, colette i edgar.

kilka lat później miał już mieszkanie, bardzo dobrze płatną pracy gdy griff nic nie podkradał oraz znajomych, jednak pewnego dnia do gift shopu zawitał chłopiec z dziennikiem, jak się okazało miał on na imie conor, chłopak od razu się z nim zaprzyjaźnił. ale kilka dni później rodzice conora zostali zamordowani przez mortisa, bill przyszedł pocieszyć chłopaka ale sam był zszokowany że w takim młodym wieku conor stracił rodziców, tak jak on sam mimo że ich nie znał. Przez te incydent bill często wpadał sprawdzić czy wszystko jest okej z conorem i pewnego dnia chciał by go zaadoptować.

nwm czy się przyjmie ale czy chcecie abym zrobiła z tego serie?

(btw 272 słów)

pierdoły, myśli i inne takieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz