Elrabló és a fogoly 1.rész🔞

1.5K 9 1
                                    

Az első rész a kihallgatási jelenet átírása,amiben Erika a fogvatartó és Lance a fogoly. A második rész az emberrablás utan lesz amiben felcserélődnek a szerepek és az mocskosabb lesz.

Mikor a börtönhöz értem, Valkyon már ott volt. Ahogy Lance-vel megállapodtunk, a háttérben maradt...A félelmem érezhető volt...és Lance mosolyából láttam,hogy élvezi. De erősnek kell lennem és ki kell belőle szednem az infókat.

A cellája felé sétáltam és tartottam a biztos távolságot, ami 1 méter volt legalább. Aztán elkezdtem kikérdezni,de természetesen... Lance nem válaszolt.

-Beleegyeztél abba,hogy beszélsz, ha eljövök.
-Azt mondtam, lehet hogy beszélek. Az egy kicsit másabb.-mondta gúnyosan- Te és én játszhatnánk egy játékot...
-Milyen játékot?

Lance az egész testemet megnézte, tetőtől talpig. A tekintete olyan volt mint egy érzéki simogatás a testemen, és éreztem hogy mindennek ellenére elpirulok. Gyerünk, Erika, nyugodj meg. Csak játszik veled, ne sétálj bele a csapdájába.

-Felteszek neked egy kérdést és te őszintén válaszolsz. Aztán te kérdezel és én válaszolok őszintén.
-Hogy hihetnék neked? Amilyen "őszinte vagyok" mint mondod...de egyébként,honnan tudod mennyire vagyok őszinte?-szkeptikusan válaszoltam
-A szavak embere vagyok, és te...-félig elmosolyodott huncutul- te nyitott könyv vagy. Minden, amit gondolsz, minden, amit érzel...tisztán leolvasom rólad.

Micsoda hülyeség. Jól van. Nem latok mas módot arra hogy kiszedjem belőle amit tud. Habár kényelmetlen volt nekem,hogy hagytam hogy ő irányítson...teljesen egy ijedt kislánynak tartott akit könnyen lehet manipulálni, és ezt nem hagyhattam neki.

Közelebb mentem a cellájához. Pont előtte álltam, egyenesen a szemébe néztem amint azt válaszoltam hogy:
-Megegyeztünk.

-Erika.-Valkyon a hátam mögött felkiáltott az aggodalomtól- Maradj hátul!

Ez nem az a pillanat volt, amikor féltem és védelemre lett volna szükségem.

-Menj el Valkyon.
-Mi? Ne már.

Felé fordultam és megpróbáltam a szemmemel felé közvetíteni.

-Sose fog veled beszélni ebben a szobában, ezt mindketten tudjuk. Még mindig Miiko varázslata alatt áll, minden rendben lesz.

Egy pillanatig egy helyben állt, hezitált. Nem akart egyedül hagyni vele.

-Mi az, öcsém...félsz, hogy ellopom őt tőled? Ő a tiéd?

Valkyon nem válaszolt ezért Lance tovább kínozta:
-Nem kéne szégyenkezned amiatt, mert élvezel egy ilyen testet...-egyenesen a szemembe nézett és hozzátette:
-Én nem tenném.
-Elég.- mondtam határozottan miközben mélyen belül sokkoltak a szavai, jobban mint vártam.- Ne figyelj rá Valkyon. Csak próbál felemelkedni mert most mást nem tehet. Elmehetsz.

Magabiztosan mondtam,még mindig hezitált,de bólintott és elment. Visszafordultam Lance-hez.

-Végre egyedül...-mondta önelégült mosollyal-Kezdjük egy egyszerű kérdéssel. Honnan jöttél?
-A Földről. Miért vagy itt?
-Hogy eltörjem a Kristályt. Hogy kerültél Eldaryába?
-A gombák körén keresztül. Miért akarod el törni a kristályt?
-Hogy kiszabadítsam az embereimet. Milyen kapcsolatban állsz a Kristállyal?
-Fogalmam sincs, azt hiszem csak kiválasztott vagyok. Hogy érted azt hogy "kiszabadítani az embereidet"?
-A lelkük csapdába esett a rohadt kövekben.- a hangja dühösebb lett- Nem bírom őket ilyen veszélyben látni.
-E-ez nem igaz...Néhányuk Memoriában maradt...-mondtam magabiztosan és kifakadtam mielőtt megállíthattam volna magamat.
-Hülyeség...

Lance x Erika fordítások 1Where stories live. Discover now