NSFW 1.rész 🔞

295 4 0
                                    

•Kezdetnek mondjuk hogy Lance elég nagy. Nagyon magas [és valószínűleg nagyon izmos (tekintve a munkáját)] észrevehetően nagyon izmos (a 4.epizódnak köszönhetően) és ami nem feltétlenül jelenti azt, hogy nagy, de nyilvánvaló, hogy genetikája megajándékozta magasságával és férfias testével ( széles vállak, magas arccsont stb.), így valószínűleg az ő férfiasságát is jelenti. Nem a valaha létezett legnagyobb férfi, de minden bizonnyal nagyobb az átlagosnál, és nagyvonalúan vastag. Egy -két kiemelkedő ere van, amelyek csipkézetten futnak végig a hosszán, és enyhén oldalra dől mikor teljesen megkeményedik. Ápolási rutinja nagyon alapvető - éppen elég ahhoz, hogy a dolgok ne legyenek kezelhetetlenek odalent -, és teljesen rugalmas, ha partnere szeretné, ha borotválkozna vagy növesztené egy kicsit.

•Lance nem szexelt olyan régóta amennyire emlékszik, és ezeket az emlékeket émelyítő suttogások írják felül,hogy ez akkor történt,mikor naiv volt és Eldaryát az elkerülhetetlen bukásba és pusztulásba akart vinni. Így ez az első alkalom,mikor ujra megtapasztalja ezeket a kedves, kellemes érintéseket, mikor stabil és tiszta elméjű, akkor ez intenzív és valóban elfogja az érzés. Olyan hévvel és szenvedéllyel esik rád, amit már rég elfelejtett, de most eszébe jutott és a jelnlétedtől újjáéledt,hogy akarja ezt. Azonabn,mikor az első alkalomnaj vége-vége. Vele marad mindig,habár- ez volt az első alkalom egy nővel évek óta és az első alkalom mióta jobb lett.

•A modora idővel megváltozott- de csak bizonyos fokig. Kevésbe gyorsan ragadja el az öröm és tovább bírja bent tartani és rájön hogy tényleg szeret kínozni a hosszú előjáték rohamaival, amikor végül sikerül visszafognia magát. Persze ehhez bizonyos hangulatban kell lennie. Sokkal gyakoribb,hogy kínoz amíg nyőgsz és benedvesedsz neki és aztan hagyja magát belédmerülni sima melegséggel amíg el nem veszti önmagát.
Mikor a szerepjáték hosszú, fáradhatatlan formáival kínoz akkor tórténik,mikor kibírja hogy csak nézzen amint gyótrődsz,nyőgsz és zihálsz alatta, lent tart miközben izzadsz és a kétségbeeséstől könyörögsz neki.
•A szex egy főkapcsolová válik számára. Ő egy harcos szóval gyakori hogy harci képességeit az Obszidián gárda tagjain gyakorolja  és ezzel kimutatja energiáit és erzelmeit de ez nem nagyon intim- sok jövőbeli lehetősége van hogy gyakorolja képességeit de kezdi fárasztani hogy állandoan harcol- és kicsit kezd unalmas lenni hogy megtanulsz a munkatársaid minden taktikáját és olyan sok taktikát elsajátítassz amit nem nehéz megtanulni. Az hogy a késő estéket egy nővel töltheti vidám pillanatok a rutinos harci élete között, a megbocsátás önmagáért és hogy mindenkit figyeljen. Vannak pillanatok,mikor gyengéd- követi az ujjaival a börödet amint belélegzi az illatodat és sütkérezik a meleg és kedves érintéseidben. Lassan fog elvinni, ajkatokat zárva tartva mély, szenvedélyes csókokban, miközben közel tart magához mikor szeretkeztek. Azonban vannak pillanatok mikor felejtésből dug meg. Az emlékek elkapják-minden rossz és nem kívánatos annyira hogy egy napra elkülöníti magát hogy megpróbáljon reménytelenül javítani magán- vagy mikor túlzottan stresszes lesz reménytelenül és vigasztalodni fog a fájdalomban ami megcsapja a hátát mikor belékarmolsz vagy ahogy buján sikítassz érte elfojtja saját belső sikolyait és kétsegbeesetten azt kívánja hogy a dolgok másképp alakuljanak. Rájön,hogy mozdulatlanságig dug meg- mikor a karjaidba akar gömbölyödni és félre akarja söpörni a problémáit- és mikor majdnem sírsz az erotikus örömtől amit okozott neked, elfelejti milyen volt számár kín.

•Nagyon nem szereti a szex ezen formáját. Élvezetes,mikor mindketten abban a hangulatban vagytok,hogy durvák legyetek és megdugjátok egymást, de a mentalitás amiben akkor van mikor megdug mert szüksége van a figyelemelterelésre nagyon más. Élvezi a durva szexet alkalmanként, de utálja mikor felejteni akar a szexben és kifarasztja őt- de nem tud más taktikát ami enyhítené a fájdalmát.

Lance x Erika fordítások 1Onde histórias criam vida. Descubra agora