Akhir nye setelah aku berjuang dengan giat nye,aku berhasil mendapat 5 A 1 C dalam ujian UPSR.Kerana orng tua ku ingin menepati janji mereka kepada ku,yaitu aku boleh memilih sekolah apapun yang aku ingin masuk,Aku memilih sekolah tahfiz berasrama penuh.Ahhhhhhh keinginan aku akhir menjadi kenyataan,apabila ibubapa ku telah mendaftar aku ke sebuah sekolah tahfiz berasrama penuh.
Pada permulaannya,aku berasa gugup kerana,faham-faham lah anak manja kan,mana pernah tinggal ibubapa aku sejak kecik lagi,lagi-lagi satu asrama dengan budak-budak yang aku x kenal langsung latar belakang mereka.Jujur aku menangis teresak-esak setelah ibubapa ku pergi meninggal aku dengan orng yg aku x kenal langsung,Dasar manja
Waktu cepat berlalu,sekarang sudah waktu malam,warden asrama mengumpulkan kami pelajar2 baru di satu sudut untuk sesi memperkenal kan diri,aku yang tidak tahu ape2 hanya mengikuti sahaja perintah warden,sesi pengenalan diri pun berlanjut hingga hampir pukul 11.00 malam,kami diberikan waktu untuk mengemaskan barang2 peribadi,tiba2 salah satu kawan aku yang bernama Sayed datang tiba2 kat aku.
Sayed:"we,kau farid kan,aku nak tunjukkan sesuatu kat engkau ni"
aku:"kau nak tunjuk ape kat aku ni?"
Sayed:"tapi kau jangan bagi tahu siapa2 tau pasal benda ni,ni rahsia kita berdua je tau"
aku:"hmmm okey2,aku x kan bagi tahu orng,kau jgn risau lah,kita kawan sekatil kan."
Sayed:"mantul lah kau,macam nilah best dapat kawan yang sporting,ha ni benda yang aku nak tunjuk kat kau."
Aku tiba2 terkejut apabila dia menunjukkan barang yang ingin dia tunjuk,sebuah handfon dan majalah2 porno yang dia sembunyikan dalam beg dia.Aku tiba2 merasa cuak,sbb dia bawak bende terlarang kat asrama,Sayed yang lihat aku yang sedang gelabah mcm ayam berak kapur,menarik lengan aku hingga ke tandas.
Sayed:"Kau jangan bagi tahu siapa2 pasal bende tu,kalau kau bagi tahu,aku bantai kau sampai mampus."
aku:"ye ye aku x akan bagi tahu orng pasal bende ni,tolong!!!!jangan pukul aku,"
Sayed:"bagus lah kalau mcm tu,kau jangan risau lah,nanti kita layan bende ni same2,"
Aduh macam mane ni,kalau kantoi bende ni aku pun turut same kene,aishhh ape lah nasib aku,aku berkata dalam hati.
Sayed:"we kau pernah melancap?"
aku:"ape tu melancap?
Sayed:"serius lah kau x tahu ape tu melancap?"
aku:"serius!!"
Sayed:"melancap tu mcm ni"
Tiba2 dia menarik seluar aku sampai bawah,memperlihat kan adik aku yang saiz 5.3 ichi itu,
aku:"we ape kau buat!!!ah ah ah jgn digerakkan tangan kau tu"
Sayed:"nilah nama dia lancap"
Dia menyentuh penis ku,lalu di kocok2,membuat aku berasa sedang melayang ke awan,setelah beberapa minit,badan aku berasa ingin mengeluar kan sesuatu,ah ah ah ahhhhhhhhhhh,cairan puting keluar dari belaian penis ku,aku menggelupur kenikmatan,
Sayed:"apa mcm,best x melancap?"
aku:"we nikmat gila melancap,lepasni aku nak buat selalu lah"
Sayed:"hahah boleh2,nanti kita lancap sama2 ye"
aku:"boleh2
Nilah pertama kali aku tahu ape itu melancap,terasa sangat begitu nikmat saat melakukan nya,aku rasa aku boleh ketagih.
Sampai sini dulu ye sobat,Nantikan selanjut nye.
Harap korang suka ye membaca karya aku.Sampai jumpa!!🤭🤭
YOU ARE READING
Ustazah Ku Yang Cantik
RomanceKerana mengikut kehendak nafsu,aku rela lakukan segala cara untuk mendapatkannya.