Merhaba ben min he kim min he 17 yaşındayım. 11. sınıfım Türkiye'den kore ye burslu olarak geldim. sabah kalktım çok heyecanlıyım bugün okuldaki ilk günüm acaba nasıl geçecek diye düşünüyordum. bu düşüncelerden sıyrıldım geç kalmamak için okul üniformamı giydim hafif bi makyaj yaptım daha 1 saat vardı kahvaltı edip okula doğru evden çıktım yavaş yavaş yürürken biri gelip bana çarptı yere düşmeme neden oldu
Dikkat etsene, kör müsün niye önüne bakmadan yürüyorsun!?
Ben mi önüme bakmadım?
Evett sen bakmadın!!
Sırıtı dikkatli olması gereken sendin!?
Yaah önüne bakmayan beni düşüren sensin ve üste çıkmaya çalışıyorsun. ayrıca çok kabasın!! bi kız ile nasıl konuşman gerektiğini bilmiyorsun. ona dönüp vaktimi senle harcayıp okula geç kalamam, arkamı dönüp gittim. arkadan seslendi
Önüne bakmadıyı unutma başkaları ile çarpışma!!
Ona ölümcül bakışlar atarak yolla devam ettim .
Kendi kendime konuşmayı da ihmal etmedim.
Kendini ne sanıyor ya!? ukala'nın teki sabah sabah sinirimi bozdu .O sırada durağa varmıştım. otobüse bindim bide ne göreyim sabah çarpıştığım çocuk, bir kaç arkadaşı ile ayakta dikiliyor. o tarafa bakıp sinirlerimi bozmak istemiyordum. diğer tarafta baktım okula varınca indim. onlar da inmişti Kendi kendime beni mi takip ediyor bunlar? saçmalama min he görmüyor musun?! üstlerinde okul üniforması var düşünmeyi bırakıp . Zilin çalması ile sınıf kapısında bekledim. hoca ile beraber girecektim. Bi süre sonra geldi içeri girdik. tüm gözler beni buldu, hoca bana dönerek tanıt kendini kızım. bende merhaba ben min he kim min he Türkiye'den geldim umarım iyi anlaşırız dedim . Aralarında konuşmalar geldi demek Türkiye'den gelmiş ha! o sırada gözüm sabah çarpıştığım o çocuk ve otobüste yanında olan arkadaşlarına çarptı onlar da bana bakıyordu. ciddi yüzle ondan gözlerimi çektim. bayan LEE bana dönerek boş bir yere otur kızım, baktım sadece bi kızın yanı boştu otura bilirmiyim?
tabi ki dedi çantasını yanına çekti. hoca dersi anlatmaya başladı. ders fizik ti en sevdiğim dersti benim aksime sıra arkadaşımın sevmediği dersti çünkü ders boyunca uyudu zil çaldı, herkes yavaş yavaş ayaklandı yanımdaki de uyandı bana dönerek sıra arkadaşın ile tanışmayacak mısın dedi ?
Ah tabi dedim. Merhaba ben min he kim min he Türkiye'den geldim işte ha bide korede tek yaşıyorum
Oda bana dönerek bende mijoo seo mijoo senin aksine koreli'yim. ikimizde güldük
O sıra hadi diyerek beni çekiştirdi sana okulu gezdireyim dedi .Tamam dedim ve sınıftan dışarı çıktık
Bi kaç kişi bana dik dik bakıyordu, hani birileri size bakarken hissedersiniz ya? öyle oldu her yeri gezdikten sonra kantine indik. onlarda oradaydı sabah 3 kişi iken şimdi 7 kişilerdi bakışlarımı çektim. sonra kendime ne bakıyorsun ya sabah çarpıştın bitti belki o seni hatırlamıyor. da mijoo nun sesi ile kendime geldim bak bunlar da diğer sınıftan arkadaşlarım.
hepsi cana yakındır iyi anlaşacağiniza eminim , onların masasına oturduk.
mijoo yeni arkadaşım min he hepsinin göz odağı ben oldum hep bi ağızdan merhaba dediler kendilerini tanıtı ben hyunjin dedi sarı saçlı olan yakışıklı. diğer biri ise bende felix ben kaldım jisung beni unutmayın minho diğerleri de tanıtı tek tek jeongin Changbin, Bangchan, jeongin ve Seungmin de tanıtı
hepsine gülümseyerek bende min he dedim adı felix olan yeni mi nakil oldun bu okula? evet anlamında başımı salladım başka birisi koreli değilsin gibi çünkü gözlerin daha büyük evet türküm woow Türksün demek, başımı salladım çok tatlısın teşekkür ederim utandım böyle yakışıklı birinden iltifat duymak utanmama neden oldu.
o sırada zil çaldı sınıflara dağıldık.bangchan , seungmin ve hyunjin ayni sınıftaydi karşıdaydılar. ben mijoo , jisung ve changbin bide felix aynı sınıftaydik
Minho ve jeongin 'da aynı sınıflardaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY HANDSOME "jeon jungkook"
FanfictionMerhaba ben min he, kim min he 17 yaşındayım. 11. sınıfım Türkiye'den kore ye burslu olarak geldim. sabah kalktım çok heyecanlıyım bugün okuldaki ilk günüm acaba nasıl geçecek diye düşünüyordum...